بازیکن سابق MLS به لیونل مسی پیشنهاد داد که در جام قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری توپ را کنار بگذارد.

هرکولز گومز ستاره سابق لیگ برتر فوتبال (MLS) لیونل مسی را به خاطر عملکردش در پیروزی 3-2 اینتر میامی مقابل اسپورتینگ کی سی در 13 آوریل ستایش کرد و گفت که این بازیکن آرژانتینی فرم “بارسلونای اصلی” خود را دوباره کشف کرد. گومز، با این حال، هنوز هم ناامید است که مسی چند روز قبل نتوانست “A Game” خود را در شکست هرون در جام قهرمانان کونکاکاف به مونتری بیاورد.

لیونل مسی در مقابل مونتری کمتر از بهترین های خود بود

برنده 8 توپ طلا، مسی به تمام استوانه ها شلیک کرد تا اینتر میامی را به پیروزی سخت 3-2 مقابل اسپورتینگ کی سی در خارج از خانه شنبه گذشته برساند. نماد آرژانتینی یک بار گلزنی کرد و در مقابل 72000 هوادار داخل استادیوم Arrowhead یک پاس گل داد و جایزه MVP Matchday را به دست آورد.

سه روز قبل از کسب یک پیروزی معروف در اسپورتینگ کی سی، مسی و شرکت متحمل شکست 3-1 (5-2 در مجموع) مقابل مونتری در MLS شدند. این بازیکن 36 ساله یک پاس گل داد اما به بهترین شکل غیرقابل بازی خود نزدیک نبود.

هرکولز گومز از عملکرد کاپیتان اینتر میامی در برابر اسپورتینگ کی سی تمجید می کند اما از نمایش مونتری راضی نیست

مسی طوفانی به آمریکا زده است و در اولین فصل خود جام لیگ را فتح کرده و خود را به عنوان بهترین بازیکن لیگ معرفی کرده است. هر بار که مسی به زمین می رود، هواداران انتظار جادو را دارند. و به اعتبار نماد بارسلونا، او به ندرت ناامید شده است.

گومز نیز مانند هزاران نفر در سراسر کشور، در بازی برگشت اینتر میامی در جام قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری به معجزه امیدوار بود. با این حال، بازیکن سابق پاری سن ژرمن (PSG) نتوانست یک چرخش را ایجاد کند. در بازی بعدی اما مسی به بهترین شکل خود بازگشت.

گومز در بحث عملکرد مسی مقابل اسپورتینگ کی سی، بلافاصله ابراز خوشحالی و ناامیدی کرد. او به Futbol Americas از ESPN (از طریق GOAL) گفت:

سه روزه خیلی دیره ما می بینیم که مسی و دوستانش در MLS بازی می کنند و شبیه هارلم گلوبتروترز هستند. حدس بزنید در آن زمان اپوزیسیون چگونه به نظر می رسد؟ ژنرال های واشنگتن شما از بازی با رایادوس (مونتری) که در کونکاکاف در خانه‌شان پر از ستاره است، جایی که هواداران خصمانه بودند، بازی می‌کنید، و من فکر می‌کردم می‌خواهیم مسی عصبانی را ببینیم و او ظاهر شود، اما او مطمئناً در این بازی چنین کرد. (در مقابل اسپورتینگ کی سی). ما بهترین مسی بارسلونا را گرفتیم، اما واکنش اولیه من؟ سه روز خیلی دیر

مسی تاکنون 8 بازی برای وایس سیتی در تمامی رقابت ها انجام داده و 7 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است. او روز شنبه (20 آوریل) مقابل نشویل اس سی بازی خواهد کرد.

https://sportslens.com/news/mls-lionel-messi-inter-miami-monterrey/ منبع: