ستایش سیتی: یک تیم هندبال که با پا بازی می کند


سرویس خبر شماره: 2015374
آوریل 30, 1403 در 3:23 ب.ظ.
7K |

40نقطه نظر

بهترین فوتبال دنیا برای تیم پپ

منچسترسیتی تنها تیم فوتبال جهان است که به نظر می رسد هندبال بازی می کند، اما بهترین تیم جهان نیز به مصاف رئال مادرید رفت.

ستایش سیتی: یک تیم هندبال که با پا بازی می کند

به گزارش “ورش سه”، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت توپ به حدی است که می توان گفت با دست پاس داده شده است. آنها مانند تیم های خوب هندبال با صبر و حوصله بازی می کنند تا فرصت مناسب گلزنی به دست بیاید. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد.

2012310

آنها همچنین گزینه های زیادی در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروین، برناردو سیلوا، فودن و غیره اجرا می کنند. گواردیولا در بازی های شب گذشته مقابل رئال توانست ارلینگ هالند را هدف قرار دهد اما در عین حال حتی مبتکر حملات تیمش هم نبود.

هالند تقریبا یک مهاجم ثابت در دروازه سیتی بود. ستاره نروژی گاهی مجبور می شود بنشیند و حرکت توپ را از یک طرف به طرف دیگر تماشا کند بدون اینکه کسی فکر کند او را وارد بازی کند.

2012311

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که پوشاندن دهانه آن برای جلوگیری از ریختن گدازه تقریبا غیرممکن است.

رئال ولی دقایق زیادی به این هدف رسید. در نیمه اول، آنچلوتی یک شوک اولیه به گواردیولا وارد کرد. دروازه سیتی توسط رودریگو بسته شد و سیتی حمله کرد تا اینکه کوین دی بروین در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند. همین گل برای پیروزی در وقت اضافه کافی بود.

2012313

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت آخر را طوری بازی کردند که انگار اروگوئه ای ها در فیلم «جامعه برفی» هستند.Snow Society)، گرفته شده در آند، هستند. آنها نیز مانند قهرمانان فیلم در بدنه هواپیما نشسته و منتظر تیم نجات بودند. ناجی رئال در ضربات پنالتی بود.

رساندن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل یک پیروزی کوچک برای رئال بود زیرا سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال دنیا را بازی می کنند، اما وقتی رئال مادرید مقابل شماست، هیچ چیز کافی نیست، حتی بهترین های دنیا. . .

بهترین بازیکن با دست آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می‌توانست یک قتل عام باشد اما به طرز باشکوهی برای رئال به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی