در قرارداد پاتوسی بندی وجود داشت که او حتی از آن خبر نداشت

گفت: حتی وقتی گفتیم بیایید و حضوری صحبت کنید، پیام خداحافظی داد اما الان در شرکت ماست. در نهایت جواد نکونام با روش های خودش کمی لطف کرد چون این حرکت و این پست خداحافظی نباید اتفاق می افتاد.

گرشاسبی در ابتدای صحبت های خود به نکات جالبی درباره فعالیت فولاده در بازار نقل و انتقالات اشاره کرد. وی گفت: در خصوص جابجایی ها و استخدام ها از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم زیرا ما سکوت کردیم و اعلام کردیم که کار انجام شد. اگر بازیکن مورد نظر ما مشخص می شد، سایر رقبا برای جذب او تلاش می کردند و جذب او سخت می شد.


سرویس خبر شماره: 1837583
آگوست 19, 1401 @ 5:58 ب.ظ
30.7 هزار |

20نقطه نظر

گرشاسبی: نکونام بابت این پست به آیندا سرزنش کرد

وی ادامه داد: مثلا پاتوسی پیام خداحافظی گذاشت و رفت و تمام. اما ما فاش نکردیم که امضای او را گرفتیم و شاید او هم نمی دانست. با کمک جواد نکونام هم اکنون قدمی برداشته ایم. تیم های زیادی با قیمت های بسیار بالاتر به دنبال او بودند. و همچنین انگیزه ای برای رفتن به آنجا داشت.

گرشاسبی تصریح کرد: اگر می گفتیم پاتوسی قرارداد دارد با وکیلش صحبت می کردند و سیلی می زدند و می توانست برود اما با همین حرکت او را آوردیم. امضای اصلی را گرفتیم و کار تمام شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ظهر امروز جلسه ای با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی فولاد در محل ساختمان باشگاه فولاد برگزار شد و به سوالات مختلف پاسخ دادند.

مدیرعامل فولاد می گوید که آنها بدون سر و صدا این نقل و انتقالات را انجام داده اند زیرا سایر تیم ها مانع از امضای قرارداد با افراد مورد نظرشان شده اند.