سه گانه مصدومیت لیورپول در حالی که لیست بازیکنان روز بازی برای دیدار آتالانتا مشخص شد

این بحث وجود دارد که نیمکت تعویضی لیورپول برای دیدار امشب لیگ اروپا مقابل آتالانتا به همان اندازه جالب است، شاید حتی بیشتر از ترکیب اصلی.

مو صلاح، لوئیس دیاز، اندی رابرتسون و دومینیک زوبوسلای از جمله بازیکنان برجسته ای هستند که برای این بازی از ترکیب خارج می شوند و سه نام دیگر در بین زیرمجموعه ها نیز توجه ها را به خود جلب خواهند کرد.

ترنت الکساندر-آرنولد، دیوگو جوتا و استفان باجتیچ همگی امشب پس از غیبت طولانی مدت از مصدومیت، به تیم روز مسابقه بازگشتند، زیرا دو نفر اول از اواسط فوریه بازی نکرده بودند و دومی از سپتامبر 2023 دور از میادین بود.

بیشتر بخوانید: ترکیب تایید شده لیورپول در مقابل آتالانتا: محبوب کلوپ اولین بازی خود را از فوریه در ترکیب قوی آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ اعلام کرد حضور هافبک لیورپول در آنفیلد یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​است.

یورگن کلوپ در حالت ایده‌آل می‌خواهد این سه نفر را به تیم بازگرداند نه اینکه فوراً آنها را در عمق زمین پرتاب کند، اما صرف حضور آنها در میان بازیکنان تعویضی باعث خوشحالی هواداران لیورپول خواهد شد.

سناریوی رویایی سرمربی این است که قرمزها تا 70 تا 75 دقیقه به اندازه کافی در موقعیتی قوی قرار بگیرند که بتوانند بازیکنانی مانند ترنت، جوتا و باجچتیک را به میدان بیاورند تا قبل از بازی های آتی کمی زمان بازی را در اختیار داشته باشند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

آتالانتا تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که اینطور نیست، اما حتی اگر این بازی کمی زودتر از آن برگزار شود تا به آن سه دقیقه چند دقیقه بازی بدهند، قرار گرفتن آنها در تیم روز مسابقه نشان می دهد که آنها به اندازه کافی آماده هستند تا بتوانند بالقوه باشند. درگیر امشب

با توجه به اینکه بازی های بسیار مهمی در چنین بازه زمانی کوتاهی برای لیورپول برگزار می شود، کلوپ به شدت آسوده خاطر خواهد شد که سرانجام پس از یک بحران مصدومیتی که چند هفته پیش باعث فلج شدن فصل ما می شد، تیمی کاملا آماده در اختیار دارد. تی

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/11/trent-jota-bajcetic-liverpool-atalanta-team-news/ منبع: