ضربه بزرگ برای منچستریونایتد به عنوان هدف اصلی به تصمیم شوک نزدیک می شود – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

هری کین یک بار دیگر در تاتنهام نقش مهمی داشت و این برتری نیمه اول را به دست آورد، ضربه خوب او از زاویه حاد توسط ادرسون مستقیماً به امرسون رویال برگشت داده شد، و او برای ساکت کردن تماشاگران میزبان در اتحاد، آن را سرکوب کرد.

گفته می شود بایرن مونیخ و منچستریونایتد هر دو به دنبال جذب کین هستند.

به گفته دیوید اورنشتاین، مربی نقل و انتقالات، که در مقاله خود برای اتلتیک نوشت: “آرزوی کین کسب جام در تاتنهام است و گفته می شود او در ماه های آینده روی انجام این کار متمرکز است، ممکن است واقعیت این نباشد. به جای رفتن».

تاتنهام هاتسپر در حال حاضر در یک بحران وجودی به سر می برد.

پس از باخت های تحقیرآمیز متوالی مقابل آرسنال و منچسترسیتی، شاگردان آنتونیو کونته خود را در تلاش برای ادامه رقابت برای کسب چهار تیم برتر این فصل می بینند.

این امر منجر به رگبار شایعات در ستون های نقل و انتقالات شده است و مجموعه ای از باشگاه ها با انتقال کاپیتان تاتنهام مرتبط هستند.

در مورد آینده خود سرمربی ایتالیایی نیز علامت سوال هایی وجود دارد. قرارداد او در تابستان امسال رو به اتمام است و علیرغم وجود بند برای تمدید بیشتر آن، با توجه به تمایل او برای رد کردن در صورت عدم موفقیت، تردیدهای جدی در مورد اینکه آیا بازیکن سابق یوونتوس برای مدت طولانی در این قرارداد است وجود دارد. راهش را برود

کونته از شکست تیمش مقابل سیتیزن ها شگفت زده شد زیرا اسپرز در نیمه دوم چهار گل دریافت کرد و تمام تلاش سخت انجام شده برای برتری 2-0 در نیمه دوم مقابل قهرمان فعلی PL در زمین خود را کاملاً از بین برد.

این بازیکن 29 ساله اغلب مسئول حمل تیم بوده و در حال حاضر با 17 گل در تمامی رقابت ها بهترین گلزن اسپور است. هیچ بازیکن دیگری در این دوره دو رقمی را برای شمال لندنی ها ثبت نکرده است.

با توجه به اینکه تاتنهام در حال حاضر با شش امتیاز از صدر جدول 4 تیم عقب مانده است و قرارداد کونته در تابستان به پایان رسیده است، هنوز ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن یکی از آخرین بازیکنان یک باشگاه باقی مانده در بازی تشخیص دهد که دوران حضورش در وایت هارت لین به پایان رسیده است. .



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اورنشتاین همچنین خاطرنشان کرد که کاپیتان انگلیس نباید تحت تأثیر پیشنهادات بزرگ قرار گیرد، زیرا “برنامه ها و جاه طلبی های اسپرز همیشه محور تفکر او بوده است”.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/23/huge-blow-for-manchester-united-as-primary-target-nears-shock-decision-258691/ منبع:

قرارداد کین، قراردادی شش ساله که او در سال 2018 امضا کرد، در سال 2024 به پایان می رسد.