فوری: جلسه کی روش لغو شد – بدون توضیح

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که خبرنگاران در سالن کنفرانس مرکز تیم های ملی نزدیک به یک ساعت و نیم منتظر کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند تا لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کند. جام جهانی. کی روش خیلی دیر در این جلسه حاضر نشد تا خبرنگاران ابزار و وسایل خود را جمع آوری کنند. این جلسه به فردا موکول شد.

همه این اخبار در شرایطی است که بازیکنان لژیونر تیم ملی امروز در حال رسیدن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر هستند.

نشست خبری کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فردا دوشنبه موکول شد.

فوری: جلسه کی روش لغو شد - بدون توضیح

در حال حاضر دو موضوع بحث برانگیز وجود دارد. اول لیست نهایی تیم ملی و اینکه آیا بعد از گمانه زنی های فراوان قرار است اصلاح و تنظیم شود یا خیر و نکته دوم برگزاری خود مصاحبه است که به دلیل کمبود وقت و شرایط مشخص نیست چه زمانی در برابر خبرنگاران حاضر خواهد شد. .

در هر صورت اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران است که به زودی در جام جهانی با حریفان سختی چون آمریکا، انگلیس و ولز روبرو خواهد شد. تیم ها همگی لیست نهایی خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی اعلام کرده اند و تعدادی از آنها نیز در قطر حضور دارند و تمرین می کنند. برخلاف ایران که امروز ترکیبی از ملی پوشان و جوانان تیم ملی را در کمپ تیم ملی تمرین کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853314
22 نوامبر 1401 در 2:19 ب.ظ
136.5K امتیاز خبر|

92نقطه نظر

انتظار و انتظار خبرنگاران و یک مشکل فنی ناگهانی

دقایقی پیش محسن معتمد کیا، مدیر رسانه ای تیم ملی که قرار بود در نشست خبری امروز کارلوس کی روش شرکت کند، اعلام کرد که به دلیل «مشکلات فنی» این مصاحبه مطبوعاتی به فردا موکول شده است. آن هم در شرایطی که فردا قرار است تیم ملی با نفرات باقی مانده در اردو به قطر اعزام شود.