قهرمان چلسی پالمر مهر توقف زمان برد مقابل منچستریونایتد

دشمنان قدیمی چلسی و منچستریونایتد در روز پنجشنبه (4 آوریل) در استمفوردبریج در هفته 30 فصل 2023-2023 لیگ برتر، خصومت را از سر گرفتند. هر دو طرف که از رسیدن به حداکثر امتیاز ناامید بودند، از دقیقه اول تا آخر به سختی تلاش کردند، اما به لطف کول پالمر درخشان، مائوریسیو پوچتینو آخرین خنده را گرفت، زیرا تیمش موفق شد با نتیجه 4-3 مقابل اریک تن هاگ پیروز شود. لباس

منچستریونایتد به طور خلاصه از چرخش درخشان در استمفورد بریج لذت برد

چلسی که توسط هواداران در استمفوردبریج شلوغ شده بود، از بیرون دروازه به منچستریونایتد حمله کرد و فقط چهار دقیقه به سمت منچستر یونایتد رفت. این هافبک بدون تردید یک ضربه جانبی به پا کرد تا آن را فراتر از آندره اونانا و به پشت تور یونایتد بفرستد.

در دقیقه 18 همه چیز برای منچستریونایتد بد به بدتر شد، زیرا آنتونی در داخل محوطه جریمه روی مارک کوکورلا خطا کرد. داور که در مجاورت قرار داشت زمانی که برزیلی بازیکن اسپانیایی را قطع کرد، بلافاصله به آن نقطه اشاره کرد و به زودی تاییدیه کمک داور ویدئویی (VAR) را دریافت کرد.

پالمر که از اولین فصل پرخاشگرانه برای تیم بازنشستگان لذت می برد، برای زدن ضربه نقطه ای قدم برداشت و با خونسردی آن را در گوشه پایین سمت راست قرار داد. در دقیقه 25، اکسل دیاسی موقعیت بسیار خوبی داشت تا چلسی را 3-0 جلو بیاندازد، اما نتوانست ضربه سر خود را روی دروازه نگه دارد.

پس از نیم ساعت اول تحت فشار قرار گرفتن، منچستریونایتد در دقیقه 34 توسط آلخاندرو گارناچو یک گل را عقب کشید. Moises Caicedo با خطای نامشخصی توپ را به آرژانتینی هدیه داد و او به داخل محوطه نفوذ کرد و از فاصله 10 یاردی جورجه پتروویچ را شکست داد. پنج دقیقه بعد، برونو فرناندز خط میانی را سوراخ کرد و به محوطه جریمه نفوذ کرد و با ضربه سر زیبای دیوگو دالوت از سمت چپ، بازی را در استمفوردبریج 2-2 کرد.

شیاطین سرخ بازی برگشت را در دقیقه 67 کامل کردند، در درجه اول به لطف یک لحظه درخشش آنتونی. وینگر برزیلی به طرز فوق العاده ای گارناچو را با تحویل بیرون از کفش پیدا کرد و به آرژانتینی اجازه داد تا از فاصله نزدیک به خانه برود.

کول پالمر هواداران چلسی را در زمان مصدومیت به هیاهو فرستاد

منچستریونایتد با قدرت دفاع کرد تا چلسی را حفظ کند و هر سه امتیاز را از سفر خود به غرب لندن بازگرداند. اما همه چیز در نهایت خاتمه یافت و با خطای دالوت روی نونی مادوکه در دقیقه هفتم شروع شد. پرتغالی خسته، بازیکن تعویضی را که پاهای تازه داشت در داخل محوطه زمین گیر کرد و به پالمر این فرصت را داد تا با یک پنالتی دیگر کار را به تساوی بکشاند. مرد انگلیسی مطمئن ناامید نشد و توپ را فراتر از دسترس اونانا و به گوشه پایین سمت راست فرستاد.

یک دقیقه پس از به ثمر رساندن گل تساوی، پالمر به طرز هیجان انگیزی گل پیروزی را از روی یک کرنر دیرهنگام به ثمر رساند. پس از اینکه انزو فرناندز مهاجم خوش فرم را در لبه محوطه پیدا کرد، این بازیکن 21 ساله پایش را از میان توپ وارد کرد. ضربه او با انحراف بزرگی از اسکات مک تومینای روبرو شد و از کنار خط دروازه یونایتد گذشت و نتیجه را 4-3 برای میزبان کرد.

چلسی که از 2-0 به 2-3 رفت و در نهایت با نتیجه 4-3 به پایان رسید، روز پنجشنبه از یک ترن هوایی عبور کرد. خوشبختانه، آنها قهرمان هت تریک و هوادار دوران کودکی منچستریونایتد، پالمر را داشتند که بدون او در نیمه بالای جدول لیگ برتر نمی‌نشستند.

https://sportslens.com/news/chelsea-4-3-manchester-united-cole-palmer-hero/ منبع: