لیکرز ترجیح می‌دهد فرماندهی 3-1 را نسبت به واریورز برتری دهد

ما می دانستیم که سری بین لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت وریرز یک نبرد غول پیکر خواهد بود و در سه بازی ثابت شده است.

همانطور که صبح یکشنبه است، لیکرز در حال حاضر 3.5 امتیاز برای مسابقه بعدی مورد علاقه است. فاکتور خانگی و خارج از خانه قطعاً در گسترش بازی نقش دارد، اما عواملی مانند لس آنجلس که در نهایت در این مجموعه پیروز شوند.

یک انفجار دیگر در لس آنجلس در جریان بازی 3 شنبه شب رخ داد. گلدن استیت بعد از کوارتر اول در واقع 7 امتیاز برتری داشت، اما لیکرز برای سه کوارتر باقیمانده آن را در موقعیت سنگین قرار داد. واریرز در سه فریم پایانی با نتیجه 104-67 مغلوب شد و شروع کننده های هر دو تیم در حالی که بیش از 9 دقیقه باقی مانده بود از بازی خارج شدند.

آنها بهتر است که پیروزی تیم میهمان را زمانی که تیم ها دوباره عصر دوشنبه بازی کنند، کسب کنند. لیکرز قبل از بازگشت به سانفرانسیسکو برای بازی 5 به دنبال برتری 3-1 خواهد بود. همانطور که کتاب های ورزشی می بینند، واریرز ممکن است در خطر حفر یک سوراخ جدی برای خود باشند.

لیکرز نیز در این سری مورد علاقه بود



https://sportslens.com/news/lakers-are-favored-to-take-commanding-3-1-lead-over-warriors/ منبع:

از تلویزیون دور بمانید و از شبکه های اجتماعی دور بمانید. شما در یک بازی پیروز می شوید، همه بهترین بازیکن دنیا هستند. شما یک بازی را باختید، آنها روی شما خاک می اندازند.”

برعکس، لیکرز احساس راحتی می‌کند. آنها این سری را با علامت +128 آغاز کردند، عددی که به 210- مطلوب تبدیل شده است.

پس از اینکه وریورز با برتری شروع کردند، بازی مورد علاقه کلی پس از هر بازی تلنگر شده است، اما فاصله بین تیم‌ها بعد از بازی 3 بیشتر از چیزی است که تا به حال دیده‌ایم. هنگامی که این سری شروع شد، Warriors در لیست -148 قرار گرفت تا به فینال کنفرانس غرب راه پیدا کند. گلدن استیت پس از سه بازی و با کسری 2-1، اکنون به +180 رسیده است.

آنها هیجان انگیزترین بازی ها نبوده اند. در بازی 1، لیکرز با 14 امتیاز در کوارتر چهارم پیش بود، قبل از تلاش خشمگینانه برای بازگشت واریرز، امتیاز نهایی را به 5 کاهش داد. باز کننده سری

لیکرز برای بازی 4 بر وریورز محبوبیت دارد