پرسپولیس در آبادان برد/ 3 امتیاز نفت در جیب اسمار


تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل های پرسپولیس را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان اسمری 52 امتیازی شده و موقتا و تا بازی فردای استقلال مقابل این تیم 52 امتیازی شوند. شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیرقبا در صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تحیدست، عرفان گرهامی، مصطفی نایچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوبکر، یوسف کیشمس و علی یوسف (6) امانی نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اورونوف (76-محمد عبد الخدوم) 11- وحید امیری) و عیسی آل کثیر (عهدنامه 76- بابایی).

نیمه اول

دقیقه 3: موقعیت خطرناک پرسپولیس به لطف نبوغ دروازه بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل کثیر از روی پاس دقیق ترابی با ضربه سر تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 8: دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر از روی کرنر عالیشاه دروازه صنعت نفت را باز کرد. (اینجا را ببین)

دقیقه 11: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه 13: عیسی آل کثیر توپ را پشت سر مدافعان صنعت نفت قرار داد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما داور، مهاجم پرسپولیس را آفساید کرد.

دقیقه 17: گیورگی گلسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 19: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت توسط امیررضا رفیعی به خوبی اجرا شد.

دقیقه 24: شوت از راه دور ریکانی در دو مرحله توسط دروازه بان پرسپولیس مهار شد.

دقیقه 25: یوسف کیشمس موقعیت خوبی را برای صنعت نفت از دست داد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس در آبادان برد/ 3 امتیاز نفت در جیب اسمار

بخش دوم

دقیقه 66: آرونوف توپ را جمع کرد و به ترابی پاس داد و پاس خوب او مدافعان را پشت سر گذاشت و عیسی آل کثیر با ضربه او دروازه را باز کرد. (اینجا را ببین)

دقیقه 70: پرسپولیس صاحب یک کرنر شد و توپ به مصطفی احمدی رسید و داور به نقطه پنالتی اشاره کرد.

دقیقه 71: حسین کنعانی پشت پنالتی ایستاد و با فریب پیام پارسا، با پای راست توپ را در جهت مخالف سمت راست خود کوبید. (اینجا را ببین)

دقیقه 76: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی فر از دروازه خارج شد.

دقیقه 90: در مرحله اول ارسال خطرناک نفتی توسط عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت و در ادامه شوت والی زیبای تحیدست به تیرک پرسپولیس برخورد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال