پرسپولیس در نیمه اول گل زده بود/ ایتالیایی ها با رویا به جام جهانی فکر می کنند/ فیفا می داند فوتبال از سیاست جداست.

کاپیتان سابق تیم ملی در پایان جو ایجاد شده توسط رسانه های خارجی در خصوص حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر را برجسته کرد و گفت: نمی دانم چرا رسانه های ایتالیایی یا سایر رسانه های خارجی چنین فضایی را ایجاد می کنند. فوتبال از سیاست جداست و آنهایی که در فیفا هستند تصمیم می گیرند، به خوبی می دانند که نباید در سیاست دخالت کنند، بنابراین من شک دارم که سران فیفا برای تیم ملی ایران تصمیم بگیرند. ضمن اینکه ایتالیایی ها به احتمال حضورشان در جام جهانی با حذف ایران در جام جهانی خوشبین هستند در حالی که این سوال فقط یک توهم است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی، درباره برد پرسپولیس در انزلی مقابل ملوان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم قرمزها بهتر بازی کردند و شاهد بازی سریع و روان بود. ما بیشتر در کنار تیم گل محمدی بودیم تا این تیم به گل سه امتیازی خود برسد و بازی را در اختیار داشته باشد.

درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: شکی نیست که پرسپولیس در همه خطوط بازیکنان خوبی دارد و برای آن مواقعی که تیم حریف راه نفوذ را می بندد باید برای گلزنی با سیستم دیگری بازی کند. انتظارات از تیم پرسپولیس بالاست و پرسپولیس باید با بازیکنانی که دارد طوری بازی کند که همه حریفان از این تیم بترسند.

وی افزود: فرم بازی پرسپولیس در نیمه اول برنده نبود. البته تیم حریف با دوندگی زیاد راه ها را بست و به همین دلیل پرسپولیس در نیمه اول ظاهرا به اصطلاح کلاه داشت.