قاطع ترین برد پرسپولیس در آسان ترین دیدار فصل!


سرویس خبر شماره: 2015500
آوریل 31, 1403 در 04:42
341

0نقطه نظر

در شرایطی که پرسپولیس در آبادان کار بسیار سختی به نظر می رسید اما راحت تر از حد انتظار پیروز شد.

قاطع ترین برد پرسپولیس در آسان ترین دیدار فصل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی سه گلی پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت پانزدهمین برد سرخ پوشان در این فصل بود که به این تیم اجازه داد تا موقتاً به صدر جدول رده بندی صعود کند و منتظر نتیجه بازی باشد. بین استقلال و شمس آذر قزوین.

پرسپولیس در حالی به آبادان سفر کرد که تصور می شد با توجه به موقعیت خطرناک صنعت نفت در جدول رده بندی و خطر سقوط این تیم، صنعت با یک بازی استقلالی کار را برای سرخ پوشان سخت می کند، اما گل زودهنگام دانیال اسماعیلی فر باعث تغییر وضعیت شد. وضعیت و حتی پس از آن مجری نمایشی کمتر از حد انتظار داشت.

2012421

با وجود اینکه پرسپولیس در این دیدار موقعیت های زیادی نداشت و صنعت بین گل های اول و دوم سرخ ها در این زمینه موفقیت های زیادی کسب کرد اما در فاز هجومی حرفی برای گفتن نداشت و در مجموع دو سه موقعیت خوب برای گلزنی ایجاد کرد. . همخوانی داشتن.

در چنین شرایطی پرسپولیس با برتری 3 بر صفر آبادان را ترک کرد تا پانزدهمین برد این تیم قاطعانه ترین برد سرخ ها باشد. پیش از این پرسپولیس در قزوین با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داد و 4 بر 2 مقابل فولاد به برتری رسید اما با اختلاف سه گل در کارنامه خود به پیروزی دست پیدا نکرد.

این قاطع ترین و البته آسان ترین برد پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر تا اینجای کار بود، آن هم در شرایطی که تصور می شد در آبادان دست و پنجه نرم خواهند کرد.

واقعیت این است که پرسپولیس در این دیدار 13 شوت به سمت دروازه حریف زد که چهار شوت آن درون چارچوب بود و شاید تعداد موقعیت های تعیین کننده گل سرخ ها از این 4 تا هم کمتر بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی