تحقیق و بررسی؛ کدام غول فوتبال جهان در قطر قهرمان می شود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی 2022 قطر آغاز می شود که مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات شرایط و شرایط منحصر به فردی را تجربه خواهند کرد.
با توجه به خوشه‌بندی مسابقات، قدرت تیم‌ها و بافت تاریخی و مدعیان ثابت برخی تیم‌ها، در ادامه به بررسی وضعیت مدعیان اصلی این جام می‌پردازیم.

* فرانسه

* کشور پرتغال

* اسپانیا

تیم سوم جام جهانی 2018 روسیه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قطر خواهد بود. روبرتو مارتینز اسپانیایی در ششمین سال حضورش در بلژیک به دنبال تعبیر رویای قهرمانی تیمی است که روی کاغذ به عنوان یکی از پر ستاره ترین تیم ها راهی قطر می شود. ادن هازارد، روملو لوکاکو، دنیس مرتنز، کوین دی بروین، اکسل ویتسل، کاراسکو، مونیر، آلدرویرلد و البته تیبو کورتوا بازیکنانی هستند که برای کسب عنوان قهرمانی بلژیک در جام جهانی 2022 تلاش خواهند کرد. بلژیک که خوب خود را پس گرفته است. پس از شکست سنگین مقابل هلند، امشب آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت ها را مقابل لاله های نارنجی انجام می دهد تا برای رقابت با کرواسی، مراکش و کانادا در جام جهانی آماده شود. . بلژیکی ها قبل از فینال آلمان، اسپانیا، برزیل و پرتغال را به عنوان رقبای اصلی خود خواهند داشت.

شاگردان جوان لوئیز انریکه با وجود شکست در دیدار شب گذشته مقابل سوئیس همچنان به عنوان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی قطر شناخته می شوند. بازی سه شنبه شب مقابل پرتغال به عنوان یکی از جدی ترین اقدامات برای سنجش قدرت آنها تلقی می شود.آنها راه سختی برای قهرمانی در جام جهانی در پیش دارند. خروج از گروه با حضور آلمان، کاستاریکا و ژاپن شروع کار اسپانیا برای رسیدن به رویای قهرمانی است. اما آنها برای رسیدن به فینال باید از سد تیم های قدرتمندی مانند بلژیک، برزیل، آلمان و پرتغال عبور کنند. فران تورس، انسو فاتی، آسنسیو، موراتا، دنی المو، پدری، گاوی، رودریگو، یورنته، کوکه، بوسکت، آلبا، کارواخال، گارسیا، آزپیلیکوئتا و اونای سیمئون بازیکنان کلیدی اسپانیا برای قهرمانی در جام جهانی قطر هستند. که زیر نظر انریکه به عنوان یکی از بهترین مدیران فوتبال جهان رسالتی دارد که آخرین نسل فوتبالیست های این کشور تاکنون در سال 2010 به آن دست یافته اند.

هشت مدعی اصلی جام جهانی قطر تا دو ماه دیگر برای قهرمانی در مهمترین تورنمنت ورزشی جهان مبارزه خواهند کرد.

تحقیق و بررسی؛  کدام غول فوتبال جهان در قطر قهرمان می شود؟

مدافع عنوان قهرمانی که یکی از باثبات ترین نیمکت های جهان را در اختیار دارد، مسابقات را از گروه چهارم آغاز می کند و دانمارک، استرالیا و تونس به دنبال چالش با این تیم در مسیر صعود هستند. خروس ها که خاطره خوبی از شروع جام به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ندارند، یکی از پربازده ترین و در عین حال گران ترین تیم های ملی قطر خواهند بود. کیلیان امباپه، کریم بنزما، آنتوان گریزمان، دمبله، انکونکو، پوگبا، کانته، کاماوینگا، کومان، دیابی، رابیوت، واران، کندال، مندی، لوکاس هرناندز، تئو هرناندز، کوناته، کیمپمبه، پاوارد، لوریس و مانیان برای قهرمانی جهان فرانسوی ها به عنوان جدی ترین مدعیان جام از نظر نیروی انسانی معرفی می شوند. اگرچه فرانسه در لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی، اتریش و دانمارک عملکرد خوبی نداشت، اما جام جهانی شبیه هیچ تورنمنت دیگری نیست و دشان پس از کسب عنوان قهرمانی، از تلاش برای کسب عنوان قهرمانی متوالی لیگ دوم ابایی ندارد. به عنوان یک بازیکن و مربی حتی اگر قرار باشد از سد آرژانتین و انگلیس برای رسیدن به فینال عبور کند.

آماده ترین تیم ملی حال حاضر جهان بدون شک یکی از شانس های اصلی قهرمانی در قطر است. قهرمان دو دوره جام جهانی که بیش از سه سال از آخرین شکستش می گذرد، به عنوان قهرمان کوپا آمریکا به قطر می رود و دومین تیم آمریکای جنوبی برای جواز حضور در جام جهانی است. تیم انفرادی اسکالونی پس از برد مقابل هندوراس روز چهارشنبه به مصاف جامائیکا می رود و البته آخرین بازی خود را نیز قبل از جام جهانی مقابل امارات برگزار خواهد کرد. مسی، دیبالا، لائوتارو مارتینز، دی ماریا، پاردس، لوس سلسو، دی پل، لیساندرو مارتینز، رومرو و امیلیانو مارتینز برای کسب عنوان قهرمانی در قطر تلاش می‌کنند و جام را به مارادونای فقید می‌دهند که پس از ترک گروه به عنوان مکزیک. لهستان و عربستان در بازی هستند که تا فینال باید به مصاف انگلیس و فرانسه از جمله مدعیان اصلی قهرمانی بروند.

تیم ملی قطر پس از صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی 2018 و حضور در فینال یورو 2020، اکنون خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2022 آماده می کند.البته این تماشایی همراه با ناکامی کامل در لیگ ملت های اروپا و شکست دیگر مقابل مجارستان و تنها کسب دو امتیاز از پنج بازی که حاصل تساوی ایتالیا و آلمان بود، گمانه زنی هایی را درباره شانس این تیم ایجاد می کند. قهرمانی مبهم است، اما ثبات نیمکت سه شیر با تعداد زیادی از بازیکنان انگلیسی، تحقق شعار بردن جام به خانه آنها را بیش از هر زمان دیگری نزدیک کرده است. هری کین، استرلینگ، ماونت، فودن، گریلیش، ساکا، جیمز، بلینگهام، فیلیپس، دکلن رایس، گالاگر، آرنولد، واکر، استونز، دایر، چیلول و پیکفورد بازیکنان کلیدی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی آینده هستند که باید پس از رقابت برای صعود از گروه B با تیم های ایران، آمریکا و ولز، به فکر سبقت گرفتن از آرژانتین و فرانسه برای رسیدن به فینال باشید.

* آلمان

* آرژانتین

شکست ناامیدکننده آلمان مقابل مجارستان در جمعه شب نمی تواند شانس قهرمانی مانشافت در جام جهانی 2022 قطر را در بین هواداران فوتبال کم کند. آلمانی‌ها به همراه یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان، هانسی فلیک، به قطر می‌روند تا برای صعود با کاستاریکا و ژاپن و برای مقام اول با اسپانیا رقابت کنند و از دیدار با بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی خودداری کنند. کای هاورتز، ورنر، آدیامی، سانه، مولر، گنابری، رویس، کیمیچ، گوندوگان، موسیالا، گورتزکا، برانت، رودیگر، زوله، گینتر، تاه، هافمن و نویر ستاره های آلمان برای کسب پنجمین قهرمانی جهان و رسیدن به رکورد برزیل هستند. . . تیمی که باید عملکرد فاجعه بار 2018 را با یواخیم لو جبران کند و بر برزیل، بلژیک و پرتغال غلبه کند تا به فینال راه پیدا کند.

جام جهانی قطر که در پاییز متفاوت از همیشه برگزار می شود، به عنوان یکی از خاص ترین دوره های این مسابقات پس از پایان همه گیری کرونا، بیست سال پس از جام جهانی کره و ژاپن، بزرگان را گرد هم می آورد. از فوتبال جهان به آسیا دوباره به مردم سراسر جهان. از فوتبال در بالاترین سطح برای یک ماه کامل لذت ببرید. جام جهانی قطر کمتر از شصت روز دیگر آغاز می شود و برای شناخت قهرمان این رقابت ها باید تا 6 آذر منتظر بمانیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

*بلژیک


سرویس خبر شماره: 1845221
03 مه 1401 ساعت 3 بعد از ظهر.
5.4K امتیاز خبر|

42نقطه نظر

آخرین به روز رسانی از هشت مدعی برتر جام جهانی

* انگلستان

* برزیل

پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی قطر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. شاگردان تیته با این سرمربی پا به رقابت برای دومین دوره متوالی جام جهانی می گذارند که در مرحله مقدماتی به عنوان تیم اول آمریکای جنوبی بدون شکست راهی جام جهانی شدند. برزیلی ها جمعه شب در راستای آماده سازی برای جام جهانی غنا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و روز سه شنبه به مصاف تونس خواهند رفت. تیم اول رده بندی فیفا که در جام جهانی با سوئیس، صربستان و کامرون همگروه است به عنوان دیگر مدعیان فینال مراحل بعدی به مصاف پرتغال، بلژیک، آلمان و اسپانیا می رود. نیمار، وینیسیوس، ریچارلیسون، کاسمیرو، رافینیا، تیاگو سیلوا، ادر میلیتائو و آلیسون ستاره های اصلی برزیل در جام جهانی بعدی برای ششمین قهرمانی در این تورنمنت خواهند بود.

فرناندو سانتوس 67 ساله دومین جام جهانی خود را در هشتمین سال حضورش روی نیمکت پرتغال سپری می کند و در کنار ستاره های پرشمارش، امیدوار است پس از قهرمانی در یورو 2016 جام جهانی را نیز به افتخارات خود اضافه کند. پرتغالی که به سختی به قطر سفر می کند. پس از پشت سر گذاشتن بازی های مقدماتی، در مرحله گروهی لیگ ملت ها وضعیت خوبی داشتند و شب گذشته با نتیجه 4 بر صفر جمهوری چک را شکست دادند. برونو فرناندز، ژائو فلیکس، دیگو جوتا، برناردو سیلوا، ویتینیا، دانیلو، ژوائو ماریو، اتاویو، کاروالیو، کانسلو، روبن دیاز، دالوت، مندس، ماریو روی، په‌په و پاتریسیو ستاره‌هایی هستند که با کریستیانو بهترین بازیکنان تاریخ هستند. رونالدو.تیم فوتبال این کشور با عبور از یک گروه نسبتا سخت با حضور اروگوئه، کره جنوبی و غنا سعی می کند اولین قهرمانی پرتغال در تاریخ جام جهانی را کسب کند و سپس با اسپانیا به فینال برسد. آلمان، برزیل و بلژیک.