آخرین سخنان ژاوی؛ قرارداد کاپیتان باید تمدید شود

ژاوی می خواهد قرارداد بارسلونا را با سرخیو بوسکتس هافبک باتجربه اسپانیایی برای یک فصل دیگر تمدید کند.

آخرین سخنان ژاوی؛  قرارداد کاپیتان باید تمدید شود


سرویس خبر شماره: 1845244
03 مهر 1401 ساعت 19:48 |
39.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

در میان بازیکنان باتجربه بارسلونا، بوسکتس همچنان به عنوان بازیکنی بی بدیل و مهم برای ژاوی دیده می شود و احتمال اینکه او برای فصل آینده در رختکن بماند بیشتر از ستاره هایی مانند جرارد پیکه و یوردی آلبا است. با وجود برخی مذاکرات سرخیو بوسکتس با دیوید بکهام و باشگاه اینترمیامی، جدایی او از بارسا هنوز قطعی نشده است و او می تواند تا تابستان 2024 برای این تیم بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی بارسلونا برای بیش از یک دهه، در پایان فصل به پایان می رسد و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر عدم تمایل کاتالان ها برای حفظ این بازیکن منتشر شده است. . برخی منابع از قرارداد احتمالی هافبک اسپانیایی با اینترمیامی خبر دادند و مدعی شدند سرخیو بوسکتس پس از 14 سال بازی با بارسلونا در تابستان 2023 به لیگ آمریکا خواهد رفت.

البته خود این بازیکن اخیرا این شایعات را تکذیب و خاطرنشان کرد که هنوز به نتیجه قطعی در مورد آینده نرسیده است. نشریه موندودپورتیوو مدعی شده است که در قرارداد سرخیو بوسکتس یک بند تمدید یک فصل وجود دارد که بارسلونا و به خصوص ژاوی می خواهند آن را فعال کنند و این سرمربی جوان می خواهد که هافبک تیمش یک فصل دیگر در تیم کاتالان بازی کند. کاپیتان 34 ساله بارسلونا هنوز در مورد آینده خود به نتیجه نرسیده است و این احتمال وجود دارد که تصمیم سرخیو بوسکتس برای فصل آینده توسط این بازیکن در پایان جام جهانی اعلام شود.