حسینی: از شخصیت پرانرژی ساپینتو سوء استفاده نکنید

وی درباره تمدید مصدومیتش نیز گفت: مصدومیت من از ناحیه عضله کف پا بود. دکترها گفتند که او باید سه هفته استراحت کند و دقیقاً سه هفته بود. به بازی قبلی رسیدم اما آماده بازی نبودم. خدا را شکر توانستم به آن بازی برسم و به زمین رفتم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1870155
24 فوریه 1401 در 5:40 بعد از ظهر
3.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خوشحالم که به تمرینات برگشتم، بعد از یک ماه بازی کردن سخت است

کاپیتان استقلال گفت: اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ اتفاق بیفتد، نمی توانند امتیاز لازم را بگیرند.

حسینی: از شخصیت پرانرژی ساپینتو سوء استفاده نکنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحسین حسینی در بازگشت به استقلال موفق به ثبت کلین شیت شد. کاپیتان آبی ها پس از بازی امروز مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم. هنوز 10 هفته باقی مانده است و ما باید همینطور ادامه دهیم تا دوباره با بچه ها ضربه بزرگی بخوریم.

وی درباره اینکه صحبت هایی مبنی بر قهرمان نشدن استقلال در لیگ وجود دارد و اینکه آیا این موضوع روی عملکرد این تیم تاثیری دارد یا خیر، گفت: فکر می کنم این هفته ها داوری علیه ما بوده است. اما توانستیم برنده شویم و این خطاها قابل مشاهده نبود. اما اگر این اشتباهات در بازی های بزرگ اتفاق بیفتد، نمی توانیم امتیاز لازم را بگیریم و امیدوارم این مشکلات دیگر تکرار نشود.

حسینی در خصوص صحبت های هفته گذشته علیرضا رضایی و تشکر او از هم تیمی هایش، گفت: اول اینکه خوشحالم بعد از حدود یک ماه توانستم برگردم و بازی کنم، چون بعد از این مدت برگشتن کمی سخت بود. علیرضا و سینا هم تلاش کردند. البته بازی در تیم بزرگ استقلال فشارهای خاص خودش را دارد. امیدوارم همه با هم خوب کار کنیم و به موفقیت های بزرگی برسیم.

کاپیتان استقلال گفت: شخصیت فعال ساپینتو باعث شد حریفان از این تیم استفاده کنند و به دنبال ضربه زدن به تیم باشند. مشکل خاصی نیست، اما افرادی هستند که می خواهند از رفتار او سوء استفاده کنند. امیدوارم زیاده روی نکنند و بگذارند کارمان را بکنیم.

1801406