خط و نشان سرمربی جدید پاری سن ژرمن برای فوق ستاره ها / با همه قاطعانه برخورد می کنم

بدیهی است که این سوال پیش می آید. اما بالاتر از همه، بازیکنانی در تیم هستند که می‌خواهند برنده شوند و لذت ببرند. ما باید یک پروژه مشترک داشته باشیم. من تیم را متحول نمی کنم. در تیم وقتی بازیکنی کارش را خوب و درست انجام نمی دهد قاطعانه با او برخورد می کنم و برای تصمیم گیری از سوی مدیریت حمایت می شوم.

منظورتان را واضح بیان کنید. چند بازیکن را می توانید کنار بگذارید؟

در مورد جدایی نیمار؟

من در مارسی به دنیا آمدم اما اکنون مربی پاری سن ژرمن هستم. این یک واقعیت است. من می خواهم برنده شوم، می خواهم بهترین بازیکنان را تربیت کنم، دنبال بهترین مکان برای این چیزها بودم. وقتی اولین تماس ها برای آمدن من به اینجا انجام شد، من از اصل و مارسی صرف نظر کردم. چند هفته است که روزها و شب هایم به پاریس می روند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سه شنبه شب پاری سن ژرمن کریستوف گوتیه 55 ساله را به عنوان جانشین پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. گوتیه که سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه با تیم نیس را دارد، برای اولین بار به عنوان سرمربی پی اس جی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدای صحبت های خود گفت: “من متقاعد شده ام که پاری سن ژرمن فصل فوق العاده ای خواهد داشت و برای آن آماده شده ام. قبول کردم اینجا باشم زیرا توانایی آن را دارم. اما به تنهایی، خیلی سخت است.” ما با هم قوی‌تر هستیم. توقعات زیادی وجود دارد، طبیعی است. بدبین‌هایی هم هستند، من این را درک می‌کنم.»

سبک کریستوف گوتیه چگونه خواهد بود؟

حمایت رئیس باشگاه در این زمینه مهم است. راه کار با لوئیس کامپوس، مشاور و مدیر تیم این است که هیچ طرفداری با هیچ بازیکنی صورت نمی گیرد. احترام در تیم حرف اول را می زند. مانند هر گروه دیگری، ما گاهی اوقات اشتباهات خود را خواهیم داشت، اما نه خیلی زیاد.

کریستف گوتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن در مراسم معارفه خود به ستاره های سرشناس تیمش هشدار داد.

شما از طرفداران مارسی هستید که وارد پاریس می شوید. چطور این را مدیریت می کنید؟

کدام مربی دوست ندارد نیمار را در تیمش داشته باشد؟ بله، تیم باید متعادل باشد، اما من ایده بسیار روشنی درباره نحوه استفاده از این بازیکن دارم و امیدوارم نیمار در کنار ما بماند. او بازیکنی در سطح جهانی است و همه مربیان دنیا دوست دارند بازیکنان بزرگی مثل نیمار را در تیم خود داشته باشند. اگر مسی، امباپه و نیمار در خدمت تیم باشند، فصل فوق العاده ای خواهیم داشت.

آیا توانایی مدیریت چنین تیم درخشانی را دارید؟

اول باید برنده بشی اما مطمئناً وقتی چنین تیمی دارید باید خوب بازی کنید. من بازیکنان سطح بالایی دارم و در مقایسه با آنچه در باشگاه های قبلی ام انجام می دادم، رویکرد متفاوتی خواهم داشت. باید بلد باشید خوب حمله کنید، فشار زیادی بیاورید، تعادل خود را حفظ کنید.

در ادامه این سرمربی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.