رسانه های عربی مدعی هستند که کی روش از تیم ملی جدا شده است

در همان نشست خبری تاج که پس از انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون برگزار شد، مدت قرارداد کی روش به درستی مشخص نشد. سپس خبرهایی مبنی بر 4 ماهه قرارداد کیروش و تا پایان جام جهانی منتشر شد اما رئیس فدراسیون اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط، سرمربی پرتغالی می تواند ایران را به جام ملت های آسیا برساند.

زمانی که مهدی تاج هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت، در اقدامی مهم و پرمخاطره، دراگان اسکوچیچ را از مدیریت تیم ملی برکنار کرد تا کارلوس کی روش که با کلمبیا و مصر به جام جهانی نرسیده بود، روی صندلی بنشیند. پوشش راهنمای نیمکت ایران و تیم ملی در قطر.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بیش از هر زمان دیگری به صعود از مرحله گروهی جام جهانی نزدیک شد. تساوی مقابل ایالات متحده می توانست بلیت تیم ملی را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند، اما این اتفاق تنها پس از باخت از ایالات متحده رخ داد زیرا ایران مانند تمام جام های جهانی قبلی از صعود ناکام ماند.

تیم ملی پس از شکست انگلیس و پیروزی مقابل ولز، امید زیادی برای صعود از مرحله گروهی داشت. رویای نیمه تمام با شکست مقابل آمریکا. امروز بود که سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: به تو افتخار می کنم و بار دیگر در داخل و خارج از زمین عالی بودی. باعث افتخار بود که عضوی از این خانواده فوتبال باشم. برای همه شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم. با تشکر.

حالا و پس از این واکنش بسیاری از رسانه های عربی از جدایی سرمربی پرتغالی صحبت می کنند. صفحه معروف «کانال ورزشی ابوظبی» متعلق به شبکه ابوظبی امارات متحده عربی در خبری نوشت فدراسیون فوتبال ایران پس از خروج از جام جهانی اعلام کرد که کارلوس کی روش سرمربی – سرپرست این تیم ، پس از پایان قرارداد کوتاه مدت خود از تیم ملی ایران جدا خواهد شد. .

محمد الجزار، روزنامه‌نگار روزنامه الوطن که در خبرگزاری آلمان هم کار می‌کند، در صفحه شخصی‌اش توییت کرد و هنگام کناره‌گیری از تیم ملی ایران آن را نوشت.


سرویس خبر شماره: 1856597
9 دسامبر 1401 در 09:01 ب.ظ |
2.2 هزار |

2نقطه نظر

بعد از انتشار پست اینستاگرامی و حذف شدن از جام جهانی

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است. انتشار خبر جدایی کی روش در صفحه رسمی شبکه ابوظبی امارات بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی عربی به همراه داشت. بسیاری از رسانه های مصری نیز به خبر جدایی سرمربی پرتغالی از تیم ملی پرداختند.

بسیاری از رسانه های عربی از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران خبر دادند.

رسانه های عربی مدعی هستند که کی روش از تیم ملی جدا شده است

در هر صورت و در شرایطی که فضای مجازی کشورهای عربی مملو از اخبار جدایی سرمربی پرتغالی است، باید دید واکنش فدراسیون به این موضوع چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حتی روزنامه استاد الدوحه معروف ترین روزنامه قطر نیز به این موضوع پرداخته و درباره فدراسیون فوتبال نوشته که کی روش از تیم ملی جدا شده است.