ستاره معروف پی اس جی به یونایتد می رود؟

اخبار حاکی از آن است که واندا نارا، مدیر و همسر مهاجم 29 ساله، مذاکرات مقدماتی با گالاتاسرای و منچستریونایتد داشته و قصد دارد خروج مائوریتو را تسهیل کند. قرارداد فعلی ایکاردی با پاری سن ژرمن تا تابستان 2024 اعتبار دارد اما باشگاه فرانسوی برای فروش این بازیکن مشکل دارد و در صورت رسیدن پیشنهاد جدی، او پس از سه سال پاریس را ترک خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصل چهارم پاریس همه چیز برای مائوریتو به بدترین شکل ممکن پیش می رود و او به طور کامل امید خود را برای بازگشت به ترکیب ثابت از دست داده است. ایکاردی در دو بازی اول لیگ 1 فصل جاری از ترکیب پاری سن ژرمن کنار گذاشته شد و کریستوف گوتیه، سرمربی جدید این تیم، اخیراً در مصاحبه ای تایید کرد که باشگاه هیچ تمایلی برای حفظ این بازیکن 29 ساله نداشته است. بازیکن قدیمی بازیکن آرژانتینی و ایکاردی می توانند به این تیم بپیوندند. بعدی خود را انتخاب کنید


سرویس خبر شماره: 1838518
آگوست 24, 1401 @ 9:24 ب.ظ
2.4K |

0نقطه نظر

علاقه منچستریونایتد برای جذب مائورو ایکاردی، مهاجم 29 ساله آرژانتینی پاری سن ژرمن افزایش یافته است و این بازیکن به زودی می تواند به اولدترافورد برود.

حالا کانال آرژانتینی TyC Sports مدعی شده است که منچستریونایتد تمایل زیادی برای جذب این بازیکن دارد و خود مائورو ایکاردی نیز به شدت منتظر انتقال به اولدترافورد است. اما سران باشگاه انگلیسی هنوز تماس مستقیمی با پاری سن ژرمن برقرار نکرده اند و در حال حاضر مسئولان پی اس جی معتقدند که ایکاردی هدف اصلی یونایتد در بازار تابستانی نیست. پس از شروع فاجعه بار فصل برای یونایتد و شکست در دو بازی اول آنها مقابل برایتون و برنتفورد، نیاز به جذب یک مهاجم جدید برای یونایتد شدید است و آنها ایکاردی را در این روند در نظر گرفته اند.