صغدانیا: حق ملوانان معترض کجا بود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، کمال سهدنیا در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به خدمه ملوان هم تبریک می گویم و باید از آقای صفایی هم تشکر کنم که امروز بهترین روز قضاوت خود را سپری کرد و به همه مراحل نزدیک بود و خیلی خوب قضاوت کرد.

وی افزود: نباید اینگونه به داوران فشار بیاوریم. ما همچنین باید از داوران حمایت کنیم. اتفاقی که امروز افتاد تیم آنها 1-0 عقب افتاد و شروع به اعتراض به داور کرد. به نظر می رسید دو سه نفر از کارکنان حریف برای مبارزه آمده بودند.

سخننیا در پاسخ گفت که سخنان او طعنه ای به اعضای تیم ملوان بوده است.: گوش کن، هفته گذشته بازیکن حریف با چوب به دنده های من زد و همه کارشناسان می گفتند احتمال اخراج 100 درصد وجود دارد، اما هیچکدام، نه بازیکنان، نه مربیان و نه مدیریت اعتراض نکردند. نمی توان در هر مرحله کوچک اعتراض کرد و داوران را تحت فشار قرار داد به کدام مرحله اعتراض شد و حق با آنها بود؟ در صحنه ای که گفتند پنالتی است، این بازیکن اصلا به بیرانوند ضربه نزد. توپ کاملا بیرون بود اما نه بازیکنان ما اعتراضی کردند و نه کادرفنی.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و خیلی خوب تمرین می کنیم اما متاسفانه زمین تمرین نداریم. زمین خوبی در تهران وجود ندارد اما باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش می کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند و هواداران را خوشحال کنند.

کمال سغدنیا از رفتار پرسنل دریانوردان و اعتراض اعضای این تیم انتقاد کرد.

صغدانیا: حق ملوانان معترض کجا بود؟

وی درباره شرایط زمین تهرانسر توضیح داد: انگار چمن دراز است و از ما مراقبت می کنند تا به آنجا برویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849196
28 مه 1401 ساعت 9:00 ب.ظ.
14 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

شرایط خوب است اما زمین تمرین نداریم.