لیونل مسی در قطر با وظایف سختی روبروست!

لیونل مسی قصد دارد در جام جهانی 2022 قطر رکوردهای بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کند.

لیونل مسی در قطر با وظایف سختی روبروست!

با این حال، لیونل مسی احتمالا به مسن ترین بازیکن آرژانتینی تاریخ جام جهانی تبدیل خواهد شد. او تنها سه بازی تا پشت سر گذاشتن رکورد 21 بازی دیگو مارادونا فاصله دارد و این رکورد در مرحله گروهی جام جهانی برای فوق ستاره پرافتخار به دست خواهد آمد. لئو مسی 35 ساله در جام آلمان در سال 2006، آفریقای جنوبی در سال 2010، برزیل در سال 2014 و روسیه در سال 2018 بازی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی سال گذشته با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد و پس از حدود 15 سال اولین جام خود را در رده ملی کسب کرد. اما حالا جام جهانی قطر در راه است و شکل اخیر آلبی سلسته هواداران این تیم را پس از 36 سال به قهرمانی امیدوار کرده است. لیونل مسی می تواند رکورددار بیشترین بازی در تاریخ جام جهانی در تورنمنت قطر شود. او در حال حاضر 19 بازی در 4 فصل اخیر دارد و برای رسیدن به رکورد 26 بازی در اختیار لوتار ماتائوس آلمانی به 6 بازی نیاز دارد و برای رسیدن به این هدف مسی با لباس تیم ملی آرژانتین حداقل باید به نیمه نهایی برسد.

قطر پنجمین جام جهانی مسی خواهد بود که از مارادونا و خاویر ماسکرانو که هر کدام در چهار تورنمنت حضور داشتند، پیشی می گیرد. اما احتمالا یکی از سخت ترین چالش های پیش روی این بازیکن تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام جهانی است. این ستاره پیشکسوت در 4 دوره اخیر تنها 6 گل به ثمر رسانده است و برای عبور از گابریل باتیستوتا با 10 گل باید 5 بار در این تورنمنت دروازه حریف را باز کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845255
3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:56 |
4.6 هزار |

5نقطه نظر

همه این دیسک ها منتظر سوپراستار هستند.