نشست مهم مدیران تراکتور و آلومینیوم

مدیران دو باشگاه آلومینیوم و تراکتورسازی در جلسه ای با یکدیگر شرکت کردند.

نشست مهم مدیران تراکتور و آلومینیوم


سرویس خبر شماره: 1940116
ژوئن 06, 1402 در 00:47
1.1 هزار |

0نقطه نظر

پورحمیدی دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و باشگاه آلومینیوم در تلاش است تا این بازیکن را به صورت قرضی یا دائم به خدمت بگیرد و سال آینده نیز بتواند از این دروازه بان استفاده کند.

نکته مهم این جلسه که محتوای آن اعلام نشده، شاید به ادامه همکاری حسین پورحمیدی با اراکی ها مربوط باشد. این دروازه بان سه فصل به صورت قرضی در ایرالکو حضور داشته و دو سال با موافقت تراکتورسازی می تواند ادامه دهد.

1874855

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به دعوت باشگاه آلومینیوم، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با حضور در شهر اراک، از این باشگاه و با محمد رجاییان و جمعی از دستیارانش دیدار و گفتگو کرد.

در جلسه مشترک مدیران عامل باشگاه های آلومینیوم و تراکتورسازی تبریز در خصوص همکاری های آتی دو باشگاه در بخش های مدیریتی، آکادمی، انتقال دانش و تجربه مربیگری، برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد. و بازی های تدارکاتی تا در آینده اقدامات موثر و مستمری در آینده انجام شود. این میدان باید تشکیل شود.

همینطور پارسال پوریا آریاکیا مدافع چپ آلومینیوم به تراکتورسازی پیوست بعید نیست این بازیکن در فصل جدید به اراک بازگردد و دوباره پیراهن ایرالکو را بر تن کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همچنین با توجه به روابط خوب دو باشگاه در بازار نقل و انتقالات، تصمیمات مهم و کاربردی در خصوص نحوه جذب و به کارگیری بازیکنان مورد نظر گرفته شده است.