چگونه لیورپول می تواند جایگزین فابینیو شود: وارث طبیعی، معامله و تعمیر داخلی – باشگاه لیورپول

لیورپول پس از صرف نزدیک به 100 میلیون پوند تا کنون در تابستان امسال، در این تابستان است هنوز خیلی سبک در خط میانی

یک شماره 6 جدید برای آمدن مستقیم به تیم اول مورد نیاز است، که ثبات را در یک بخش از قبل بازسازی شده فراهم می کند، در حالی که به بودجه پنجره و ساختار دستمزد در محل احترام می گذارد.

قرمزها نه تنها برای این کار برنامه‌ای نداشتند، بلکه بازار گزینه‌های شماره 6 اخیراً با حرکت‌های نه رقمی برای انزو فرناندز، دکلان رایس و (به زودی) مویزس کایسیدو افزایش یافته است.

با چنین معیارهای سختگیرانه ای که باید رعایت شود، در اینجا چند جهت وجود دارد که آنها می توانند به آن بروند.

وارث طبیعی

فلورنتینو لوئیس از بنفیکا در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (عکس از هنریکه کازیناس/ تصاویر سوپا/سیپا آمریکا) اعتبار: Sipa US/Alamy Live News

تقارن منظمی برای پیوندها وجود دارد فلورنتینو لوئیس.

این بازیکن پرتغالی به زودی هم سن و سالی (24) خواهد بود که فابینیو در بدو ورودش به میدان می‌رود.

اما هیجان انگیزترین شباهت ها در زمین است. با استفاده از Smarterscout، می‌توانیم ببینیم که لوئیس به خوبی در کنار فصل اوج فابینیو 2019/20 ظاهر می‌شود:

مانند فابینیو، لوئیس به طور تهاجمی دفاع می کند و برای شکستن حملات حریف جلو می رود.

این سبک عالی برای تیمی مانند لیورپول است که می‌خواهد یک تیم مالک توپ، یک تیم پرپرس و متخصص باشد. [in both]”

بنفیکا سال گذشته به سبک مشابهی بازی کرد و میانگین 63 درصد مالکیت توپ در لیگ را در اختیار داشت، جایی که مقاومت پرس و پاس های امن لوئیس مفید بود.

برای جایگزینی “انگیزه دفاع از مهاجمان” و حفظ توپ فابینیو، لوئیس بسیار مناسب است.

متأسفانه، به همین دلیل است که او بند فسخ 103 میلیون یورویی دارد و بنفیکا برای فروش تحت فشار نیست.

چشم انداز

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 26 سپتامبر 2018: فابیو هنریکه تاوارس، بازیکن لیورپول،

آندره تریندادآندره، یکی دیگر از جانشینان بالقوه فابینیو است.

این بازیکن 22 ساله نیز برزیلی است و به عنوان بخشی از 4-2-3-1 به صورت دو نفره بازی می کند. او حتی اخیراً اولین بازی ملی برزیلی خود را در همان سن ال فلاکو انجام داد.

از نظر آماری او در سطح خود پیشرفت کرده است، همانطور که در FBRef نشان داده شده است، اگرچه بسیار مهم است که این معیارها برای استانداردهای لیگ برتر تنظیم نشده اند.

آندره یک پاس دهنده با حجم بالا با بردی چشمگیر، شبیه به تیاگو است، و او یک حامل استثنایی توپ است.

مهمتر از آن، او یک مدافع فعال است که برای تکل ها و مهار توپ ها رتبه بالایی دارد.

و شخصیت جنگنده او می تواند به موتورخانه اغلب شکننده فصل گذشته اضافه شود، اگرچه با 22 کارت زرد از سال 2021، او می تواند آن را در یک تماس مهار کند.

در دقیقه 5’9، آندره در دوئل های هوایی به حمایت مدافعان نیاز داشت. معمولاً شماره 6 لیورپول تنها مسئول برنده شدن ضربات سر در منطقه خود است – در صورت شکست دوئل، گرفتن حمایت از جاهای دیگر آسیب پذیری طبیعی ایجاد می کند.

و علیرغم اینکه فقط یک سال از فلورنتینو لوئیس کوچکتر است، الماس خشن تری است و هرگز فلومیننزه را در سری آ برزیل ترک نکرده است.

او که با فولهام پیوند خورده است، می تواند به سرعت از بودجه لیورپول فراتر رود اگر در آنجا تحت تأثیر قرار بگیرد – مشابه Cheick Doucoure در کریستال پالاس.

اما هنوز جذب آندره به عنوان یک بازیکن در حال حاضر یک خطر است.

پروژه مربیگری

2K9CR45 آیندهوون، هلند.  27 اکتبر 2022. آیندهوون - ابراهیم سنگاره از پی اس وی آیندهوون در جریان بازی گروه A لیگ اروپا بین پی اس وی آیندهوون و آرسنال اف سی در ورزشگاه فیلیپس در 27 اکتبر 2022 آیندهوون، هلند.  ANP |  قد هلندی |  موریس وان استون اعتبار: ANP/Alamy Live News

PSV ها ابراهیم سنگره فصل گذشته در دابل پیوت عمل کرد و تحت هدایت رود ون نیستلروی و پیتر بوس او وظیفه داشت با تسلط فیزیکی خود از خط دفاعی بالا و پرس بالا پشتیبانی کند.

معیارهای دفاعی او نشان می دهد که او چقدر موثر بوده است.

مقاومت پرس و دریبل چشمگیر او باعث شد که او را به عنوان یک جانشین واینالدوم معرفی کنیم، اما خواندن عالی او از بازی – همیشه در مکان مناسب در زمان مناسب برای شکستن حملات حریف – او را به عنوان یک شماره 6 با مربیگری کلوپ بسیار موثر می کرد.

مشابه فابینیویی که وارد شد به جای آن که ظهور کرد، سانگاره می‌تواند اقتباس مشابهی را انجام دهد.

لیورپول که توسط ناتینگهام فارست پس از سال‌ها پیوند با باشگاه‌های برتر دنبال می‌شود، می‌تواند به مذاکرات جاری اجازه دهد تا پارامترهای PSV را قبل از پیوستن به مسابقه مشخص کند، مشابه نحوه استفاده تاتنهام از تعقیب لوئیس دیاز.

دارایی کم ارزش گذاری شده

دنیس زکریا (تصویر: Marius Becker/DPA/PA Images)

همین اواخر در ژانویه 2022، دنیس زکریا یکی از محبوب ترین هافبک های دفاعی جهان بود.

پس از یک انتقال فاجعه بار به یوونتوس و یک قرضی در چلسی، او اکنون از ترکیب یوونتوس کنار گذاشته شده و برای فروش در دسترس است. اما آیا او یک معامله بالقوه است؟

این بازیکن 26 ساله اکنون در بوندسلیگا فوق العاده بود و به خاطر پویایی، استقامت، تکل زدن و توانایی در دریبل زدن حریفان مورد توجه قرار گرفت.

مشخصات Smarterscout او در فصل اوج خود غیرعادی است و یک هافبک تدافعی را نشان می دهد که بهترین ویژگی های او حمل توپ و حجم شوت است.

آزمایش چشم دلیل را نشان می‌دهد: زکریا بازیکنی است که در بازی‌های انتقالی پیشرفت می‌کند، می‌تواند در دوئل‌های تک به تک برنده شود و دفاع را سریع به حمله تبدیل کند.

اندام بلند و کنترل عالی او در فضاهای تنگ به او اجازه می دهد توپ را به دست آورد، از فشار خارج شود و آن را به سمت جلو به فضا ببرد.

او در بهترین حالت خود شبیه نابی کیتا در بدن فابینیو است.

نگرانی در مورد سابقه مصدومیت اوست – نه اینکه او مستعد آسیب‌های بیشتر باشد، بلکه آنهایی که قبلاً از آنها رنج می‌برد، هدایای فیزیکی او را دزدیده‌اند، کلید اصلی بازی او.

زمانی که زکریا 45 میلیون یورو ارزش داشت، وضعیت فعلی زکریا باعث می شود که باشگاه مادرش به فروشندگانی بسیار با انگیزه تبدیل شود.

او می تواند ثابت کند که یک دزدی با قیمت کاهش یافته است – و لیورپول قبلاً بیش از یک بار در گذشته علاقه نشان داده است.

راه حل داخلی

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین لیورپول اف سی و استون ویلا اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کرتیس جونز او قبلاً در نقش پیشرفته لیورپول، با اعداد پاس، گلزنی و تکل های فوق العاده خود در طول مسابقه، تحت تأثیر قرار گرفته است.

اما او در قهرمانی یورو زیر 21 سال برای انگلیس به عنوان دو 6 نفره بازی کرد، جایی که توانایی او در حرکت دادن توپ – با کنترل دقیق و هوش او – او را بسیار موثر کرد.

جونز همچنین حس زمان‌بندی بسیار خوبی برای رهگیری و انجام حملات نشان داد. در اینجا، در برابر اسرائیل، او پیش‌بینی می‌کرد که خلاصی آزاد شود…

… قبل از اینکه فوراً یک توپ زیبا و بدون نگاه را انجام دهید، آن را به دست بگیرید.

همچنین خلاقیت او را در پیروزی 5-1 در پورتو در سال 2021 مشاهده کرده‌ایم، به‌ویژه پاس گل او به روبرتو فیرمینو – یکی از چهار پاس گلی که در آن شب انجام داد.

جونز برای این نقش در 4-3-3 مناسب نیست، با توجه به فقدان تجربه و معیارهای دفاعی غیرقابل توجه او (اگرچه اینها تا حدی نشانه ای از بازی او در یک موقعیت متفاوت است).

اما ما در پیش فصل دیدیم که سیستم دفاع عقب معکوس پابرجا خواهد ماند. او یک شریک شبیه به تیم انگلستان خواهد داشت، بنابراین می تواند به طور مشابه موثر باشد.

استفاده از جونز به لیورپول در سهمیه داخلی خود نیز کمک می کند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین لیورپول اف سی و استون ویلا اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به کارگیری او در این فصل می‌تواند باعث صرفه‌جویی در جذب یک بازیکن غیر بومی شود و بعداً به فابیو کاروالیو اجازه می‌دهد تا در صورت بازگشت از لایپزیگ، نقش پیشرفته‌تر 8/10 را به ارث ببرد.

مدیریت هوشمندانه و طولانی مدت تیم در این پنجره پر هرج و مرج یک حرکت کلاسیک لیورپول خواهد بود.

هرکسی که این پست را به ارث می برد، با تکمیل بازسازی هافبک باید قرمزها را در مسیر یک تجدید حیات هیجان انگیز در فصل آینده قرار دهد.



https://www.thisisanfield.com/2023/07/how-liverpool-can-replace-fabinho-the-natural-heir-the-bargain-the-in-house-fix/ منبع: