گزارش: آسمان نقش جهان با ستاره های سپاهان نورانی شد!


سرویس خبر شماره: 1952955
مرداد 03, 1402 در 20:43 |
264 امتیاز خبر

1نقطه نظر

از مدعی جدی قهرمانی رونمایی شد

اولین تمرین سپاهان در پیش فصل لیگ بیست و سوم با حضور هواداران برگزار شد.

گزارش: آسمان نقش جهان با ستاره های سپاهان نورانی شد!

هافبک ها و مهاجمان سپاهان در این تمرین علاوه بر تمرینات معمولی، روی ضربات ایستگاهی و ضربات به سمت دروازه از جمله کار کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر سپاهان اصفهان در بازگشت از اردوی ترکیه فرصت را مغتنم شمرده و با برگزاری تمرینی سبک در ورزشگاه نقش جهان، از ترکیب فصل جدید خود در جمع هواداران و اهالی رسانه رونمایی کرد.

تشویق مورائیس باعث شد سرمربی پرتغالی مقابل جایگاه حاضر شود و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دهد و از آنها استقبال کند. ژوزه در این لحظات با هیجان هواداران حال و هوای ورزشگاه را تغییر داد و فریاد حمایت تماشاگران حاضر در ورزشگاه را که تقریباً پانصد نفر بودند بلند کرد.

این در حالی است که پیام نیازمند چند لحظه ای بود که با مهاجمان تمرین می کرد و روی پاس های آریا یوسفی گلزنی خود را محک می زد.

در ادامه هواداران سپاهان با جملات همیشگی خود به استقبال پیام نیازمندان رفتند و بار دیگر دروازه بان ملی پوش خود را عقاب آسیا خطاب کردند.

بیش از دو ماه از آخرین حضور سپاهان در نقشجهان در آخرین بازی خانگی مقابل پیکان می گذرد و این تمرین فرصت خوبی برای هواداران سپاهان بوده تا ترکیب تیم محبوب خود را با در نظر گرفتن بازیکنان جدید تصور کنند.

تمرین امروز از آنجایی آغاز شد که گوینده ورزشگاه در ابتدای بازی مانند یک بازی رسمی اسامی بازیکنان سپاهان را صدا زد تا در بدو ورود به زمین برای قدردانی از حضور هواداران گل اهدا کنند.

1901803

در این تمرین سبک که بیشتر به منظور رونمایی از تیم برای هواداران بود، سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال به صورت انفرادی تمرین کرد و با فشار کمتری نسبت به سایر بازیکنان کار کرد.

توجه داشته باشید که دیدار دوستانه سپاهانی ها در روز چهارشنبه نیز پشت درهای بسته در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

واقعیت این است که امید نورافکن ستاره پرشمار پسته سپاهان تنها غایب تمرین سپاهان بود که با هماهنگی کادر فنی فیزیوتراپی کرده بود.