کربکندی: نتایج سپاهان ناامیدکننده بود

وی در ادامه با بیان اینکه الدحیل 50 درصد موقعیت ها را به گل تبدیل کرد اما سپاهان نتوانست 90 درصد موقعیت ها را به ثمر برساند، گفت: باخت بسیار بدی بود. باخت 5-2 برای سپاهان با این همه بازی اصلا قابل قبول نیست. درست است که نویدکیا دو سه بازیکن نداشت اما بازیکنان تعویضی کسانی بودند که نگذاشتند جای بازیکنان اصلی احساس شود.

وی همچنین با بیان اینکه نتایج این فصل سپاهان اصلا قابل دفاع نیست و این تیم لیگ قهرمانان و جام حذفی را رها کرده و شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، گفت: سپاهان یک باشگاه حرفه ای است و بیشترین بودجه و بودجه را دارد. تمام تجهیزات سپاهانی ها هم بازیکنان خوبی داشتند اما به نظر می رسد جنسیت آنها یکی نبوده و هماهنگی بین خطوط این تیم وجود نداشته است. کادر فنی در شکست نیز مانند شکست نقش دارد. در مجموع عملکرد سپاهان چه در کادر فنی و چه در کادر بازیکن موفق نبود و نمی توان نقش مربی و مربیان را در این شرایط نادیده گرفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه یادآور شد: بیشتر موقعیت های سپاهان هم نصیب بازیکنان دفاعی این تیم شد و آنها موقعیت ایجاد کردند. اینکه حریف با تمام ضعف های خط دفاعی پنج گل برای تیم ما زد. این نشان می دهد که سپاهان هیچ توجهی به کار دفاعی نداشته و به راحتی حریف را موقعیت می دهد. آنها هم حرفه ای بودند و از موقعیت های نصفه و نیمه استفاده کردند.

کربکندی در پاسخ به اینکه سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با هزینه های بالا و جذب بازیکنان گران قیمت تنها هفت امتیاز کسب کرد، گفت: نتایج سپاهان قابل قبول و آنطور که انتظار می رفت نبود. تیم خیلی خوب بازی کرد، اما فقط بازی خوب برای پیروزی کافی نیست و این نمی تواند راه را برای موفقیت هموار کند. در کل سپاهان عملکرد خوبی نداشت و حذف ناامیدکننده ای داشت و آن نتایج اصلا قابل قبول نبود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند سپاهان باید برای فصل آینده تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کند، تصریح کرد: انتظارات از این تیم بیشتر از نتایج بود. حالا باید 6 بازی باقی مانده را با همین کادرفنی انجام دهند و سپس تیم آنالیز باشگاه عملکرد ترکیب را بررسی خواهد کرد. تا زمانی که این چند مسابقه تمام نشود، فعلا نمی توانم نظر بدهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از تسنیم، رسول کربکندی درباره شکست سنگین 5 بر 2 سپاهان مقابل الدحیل و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه سپاهان در بازی ای شکست خورده است که به هیچ وجه در این بازی نبود. از نظر شکل بازی و موقعیت ها.” کسی که خلق کرد نباید باخت. سپاهان تیمی بود که به حمله فکر می کرد و اصلاً به دفاع توجهی نداشت. حریف اما با کمترین شانس به گل رسید و از طرفی سپاهان با تعداد زیادی موقعیت صددرصد شکست خورد. این نشان می دهد که در فوتبال نمی توان فقط به یک جنبه توجه کرد. تیمی موفق که هم به دفاع و هم به حمله توجه دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران نتایج تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را ناامیدکننده توصیف کرد و گفت: در تیم نویدکیا هیچ هماهنگی بین خطوط وجود نداشت.


سرویس خبر شماره: 1821944 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 00:50 |
998 امتیاز خبر|

0نظرات

تیم نویدکیا مسابقه نداد