کی روش تا 100 سالگی شانس سرمربیگری تیم ملی ایران را دارد!

با اینکه شیخ دیابات دبل کرد و دو گل زد اما بازی محمد عمری را خیلی دوست داشتم. این جوان با این سن مثل یک ملی پوش 30 ساله بازی می کند. خدا را شکر یحیی گل محمدی به فوتبال این پسر اعتقاد دارد و او را تبانی می کند. محمد عمری با این آمادگی و این تکنیک و این اعتماد به نفس زیاد می تواند به سرعت به ستاره فوتبال ایران و پرسپولیس تبدیل شود به شرطی که مغرور نباشد. مغرور نشوید و مهمتر از آن به همین جا بسنده نکنید و به دنبال پیشرفت باشید. البته سینا اسبیقی را فراموش نکنید. او یک هافبک متواضع و بشاش است که کارش را بی سر و صدا و از خودگذشتگی انجام می دهد.

کی روش تا 100 سالگی شانس سرمربیگری تیم ملی ایران را دارد!

بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی چه کسی بود؟

همچنین فکر می کنم گل دوم پرسپولیس را سینا اسدبیگی به ثمر رساند. به نظر من ضربه او از خط دروازه صنعت نفت آبادان دور شد اما مهم این بود که شیخ دیابته به عنوان یک مهاجم حرفه ای باید توپ را تعقیب می کرد. در چنین مواردی ممکن است داور نتواند تشخیص دهد که توپ گل خورده است یا خیر. متأسفانه در فوتبال ایران سیستم VAR نداریم، بنابراین شیخ دیاباته در تعقیب توپ و گلزنی بسیار درست عمل کرد. به هر حال مهم این بود که گل به نام پرسپولیس زده شد و تقصیر خیلی مهم نیست.

یحیی گل محمدی و شاگردانش با وجود برتری در آبادان نتوانستند رتبه را از سپاه اصفهان بگیرند. پرسپولیس در حال حاضر 36 امتیاز دارد و دقیقاً به اندازه شاگردان مورایس امتیاز گرفته است، اما با تفاضل گل در رده دوم قرار دارد. جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است که سپاهان در دربی این هفته اصفهان امتیاز از دست می دهد و گل محمدی و شاگردانش از این تیم پیشی می گیرند.

بله این تیم سقوط را دوست ندارد و با انگیزه بازی کرد اما همه چیز زیر نظر پرسپولیس بود. صنعت نفت گل افتتاحیه را زد اما پرسپولیس به سرعت جبران کرد و ابتکار عمل را در دست گرفت. به نظرم پرسپولیس به شایستگی برد و این سه امتیاز برای تیم بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود. ارزش این سه امتیاز بعدا مشخص خواهد شد.

به عنوان آخرین سوال می خواستیم نظر شما را در مورد جذب کارلوس کی روش توسط قطری ها بدانیم؟

صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشته است. شما موافق نیستید؟

پرسپولیس پیروز شد و از طرفی سپاهان در دقایق پایانی مقابل فولاد خوزستان پیروز شد و صدر جدول را حفظ کرد. در این مورد چیزی برای گفتن دارید؟

فکر می کنم سپاهان در دربی این هفته اصفهان امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس در تهران با هواداران بازی دارد که به نظرم بازی سبک تری است. او با اینکه هوادار خوب و قابل احترام این تیم است اما بازی در ورزشگاه آزادی جلوی چشمان پرسپولیسی ها کار راحتی نیست. فکر می کنم پرسپولیس در این هفته قهرمان شود.

روی گل دوم پرسپولیس آبادانی به آفساید بودنش اعتراض کرد؟

به نظر می رسد گلی که از طرف شیخ دیابات زده شده را سینا اسدبیگی به ثمر رسانده است. آیا توپ از خط عبور کرد؟

دست قطری ها درد نکنه! البته فکر می کنم کارلوس کی روش این شانس را دارد که به ایران برگردد و تا 100 سالگی سرمربی تیم ملی ما باشد! به نظر می رسد فوتبال ایران نیاز خاصی به این مربی دارد یا مربی دیگری در دنیا وجود ندارد چون هر وقت بی مربی باشیم همه نام کی روش را به میان می آورند. باز هم قطری ها خوشحال هستند که با او قرارداد بسته اند تا تیم ملی ایران حداقل برای مدتی بدون کی روش و با مربی با انگیزه تری کار کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شیخ دیاباته مهاجم خوبی است، اما نمی دانم چرا در این فصل اینقدر مصدوم شده است. به نظر من موتور شیخ دیاباته با خرید مهاجم برزیلی روشن شد. فکر می کنم خرید لئاندرو پریرا باعث شد تا شیخ دیاباته به خود بیاید و با انگیزه بیشتری کار کند. البته به نظر من عیسی آل کثیر هم بازی خوبی انجام داد و توانست یک پاس گل بدهد.

جناب شاه محمدی ابتدا نظر شما را در مورد دوبله شیخ دیابت جویا می شویم؟

دو هفته متوالی اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس وجود داشت و هیچکس حرفی نزد. حالا در صحنه ای که معلوم نیست پنالتی است یا نه، دوستان به پرسپولیس اعتراض می کنند و حرف می زنند. البته این مشکل جدیدی نیست. وقتی یک تیم 5 فصل متوالی قهرمان لیگ برتر می شود، همه تیم ها با آن مخالف هستند. این وضعیت در آلمان برای بایرن مونیخ و در ایتالیا برای یوونتوس وجود داشت.

کی روش تا 100 سالگی شانس سرمربیگری تیم ملی ایران را دارد!