بنزما: من و رونالدو نیازی به عکس گرفتن نداریم



سرویس خبر شماره: 1864716
24 ژانویه 1401 در 6:50 ب.ظ.
3.2 هزار |

0نقطه نظر

من با کریستیانو دوست هستم

کریم بنزما شایعه درگیری با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد و گفت که برای اثبات دوستی خود با او نیازی به عکس گرفتن ندارد.

بنزما:

به گزارش “ورش سه”، فردا رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف بارسلونا می رود. رئال سال گذشته این عنوان را به دست آورد و فردا دوباره به دنبال کسب این جام است.

1791513

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال در نشست خبری این دیدار اعلام کرد:“سوپرکاپ برای ما بسیار با ارزش است و یک جام جدید و افتخاری برای باشگاه خواهد بود. رئال در هر جام برای قهرمانی می جنگد.” بازی سختی خواهد بود، اما ما آماده ایم و می خواهیم نشان دهیم که داریم. قصد قهرمانی مجدد را دارم.”

بنزما در مورد وضعیت بدنی خود گفت:مدتی مصدوم بودم اما اکنون در بهترین شرایط بدنی هستم. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و در بازی های گذشته توانستم گل بزنم و از عملکردم کاملا راضی هستم.

غایب فرانسه در لیست جام جهانی به دلیل مصدومیت:“من قرار نیست در مورد جام جهانی و هیچ چیز صحبت کنم، تمام شد. مهمترین چیز بازی فردا است و من روی فینال تمرکز کرده ام. در شرایط جسمی و روحی خوبی هستم. دوست ندارم صحبت کنم. در مورد تیم فرانسه یا جام جهانی.”

1790647

بنزما قبل از جام جهانی متهم به غیبت عمدی بازی های رئال مادرید و ترجیح جام جهانی به رئال بود. کریم در این خصوص گفت:چه می توانم بگویم هرگز این کار را نمی کنم من هرگز عمدا از بازی برای رئال امتناع نکردم و جام جهانی را ترجیح دادم. اگر قبل از جام جهانی زیاد بازی نکرده ام به خاطر مصدومیت است. من واقعاً می خواستم به رئال مادرید کمک کنم، اما نتوانستم.»

وضعیت تمدید قرارداد:من در رئال مادرید هستم و از هر لحظه بازی و تمرین برای باشگاه لذت می برم. هر سال همینطور بوده است. نمی دانم تا کی برای رئال بازی خواهم کرد، اما هر روز از حضور در این باشگاه احساس غرور می کنم. اکنون زمان صحبت درباره تمدید قرارداد نیست. فعلا فقط پیروزی مقابل بارسلونا مهم است.

1791393

کریستیانو روز گذشته در تمرین رئال در ریاض حاضر شد اما عکس و فیلم دیدار او با بنزما منتشر نشد تا شایعه اختلاف این دو به گوش برسد. بنزما در این خصوص گفت“رونالدو را دیدم و او در شرایط خوبی بود. برای او در النصر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم گل بزند و تعیین کننده باشد. من و کریستیانو برای اثبات دوستی خود نیازی به عکس نداریم. C بیشتر برای اینستاگرام، توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی. امیدوارم او فردا در استادیوم باشد و با هم صحبت کنیم.”

بازی مقابل بارسلونا:بارسلونا تیم بزرگی است و مثل همیشه بازی مقابل این تیم مهم و حساس خواهد بود، به خصوص که فینال است. ما فقط باید بازی همیشگی خود را انجام دهیم و فکر می کنم کاملا آماده هستیم. امیدوارم خوب بازی کنیم و قهرمان شویم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی