دادگاه در انگلستان: دوربین متصل به بدن داور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اعتراضات شدید به داوران مسابقات فوتبال که در انگلیس برگزار می شود، بحث های زیادی را در مورد امنیت داوران و محافظت از آنها در برابر خشونت در زمین فوتبال مطرح کرده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد که قصد دارد از دوربین های بدنه برای داوران به صورت آزمایشی استفاده کند تا از خشونت بازیکنان محافظت کند. البته این سیستم ابتدا در لیگ های دسته پایین و در سطح آماتور استفاده خواهد شد.

1802715

بی بی سی در هفته جاری پس از طرح موضوع ایمنی داوران فوتبال در انگلیس، نظرسنجی را با حضور تقریبا 900 داور فوتبال در این کشور انجام داد و مشخص شد میزان خشونتی که داوران در این کشور متحمل می شوند، پیامدهای نگران کننده ای دارد. ابعاد بسیاری از داوران شرکت کننده در این تحقیقات تا آنجا پیش رفتند که گفتند به دلیل تصمیمات خود تهدید به مرگ شده اند.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که استفاده آزمایشی از دوربین های بدن پوش برای داوران در برخی از لیگ های پایین این کشور را آغاز خواهد کرد.

دادگاه در انگلستان: دوربین متصل به بدن داور


سرویس خبر شماره: 1870916
28 فوریه 1401 @ 21:50
23.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

سال گذشته اتحادیه فوتبال انگلیس 380 فوتبالیست در سطوح مختلف لیگ های این کشور را به دلیل توهین یا تهدید داوران جریمه کرد.

بر اساس اعلام اتحادیه، در ابتدا 100 داور به این سیستم جدید مجهز خواهند شد. اطلاعیه منتشر شده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس حاکی از آن است که نصب این سیستم با هدف تعیین اینکه آیا استفاده از دوربین های ثابت روی بدن داوران باعث بهبود رفتار بازیکنان نسبت به داوران و احترام بیشتر آنها می شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی