زلاتان رمزانوویچ یا آرمان ابراهیموویچ (تصویر)

تصویر ذخیره شده زلاتان شباهت زیادی به یکی از عکس های آرمان رمضانی دارد. مهاجم بزرگ استقلال که از بدو ورود به این تیم گل های حساس و تعیین کننده ای به ثمر رسانده و در آخرین مورد توانست مقابل گل گهر پاس گل بدهد، مدت هاست با ابراهیموویچ مقایسه می شود.

زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک ژستی انجام داد که بسیار شبیه عکس آرمان رمضانی است.

زلاتان رمزانوویچ یا آرمان ابراهیموویچ (تصویر)

رمضانی که به دلیل قد بلند و سبک بازی خاصش از سوی هواداران استقلال به آرمان زلاتان لقب داده اند، پس از گلزنی برای آبی ها، شادی های خاص و منحصر به فرد این پیرمرد سوئدی را برای چند بازی به نمایش گذاشت تا نشان دهد که در این بازی خوب است. ستاره میلان مثال زدنی است.

شب گذشته پس از انتشار این عکس از زلاتان، هواداران استقلال آن را با یکی از عکس های رمضانی مقایسه کردند و حتی به شوخی نوشتند که ابراهیموویچ از آرمان الگو گرفته است. حالا سوالی که اینجا پیش میاد اینه که حق با زلاتان رمزانوویچ یا آرمان ابراهیموویچ بیشتره!

1835349
1835350



مجله اخبار فوتبال داخلی

زمانی که زلاتان وارد زمین شد، تصویر جالبی از این بازیکن ثبت شد. در حالی که او پاهایش را برای گرم کردن بدنش بلند می کرد، عکاسان در Friends Arena توانستند تصاویر جالبی از این ستاره سوئدی ثبت کنند.


سرویس خبر شماره: 1897407
آوریل 05, 1402 در 12:17 ب.ظ
42 هزار |

30نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت زلاتان به تیم ملی نوید خوبی برای پیرمرد سوئدی نداشت. بازیکن باتجربه میلان که 41 سال سن دارد، شب گذشته و در دقیقه 73 بازی مقابل بلژیک به جای الکساندر ایساک وارد زمین شد تا رکورد مسن ترین بازیکن حاضر در مسابقات مقدماتی یورو را بشکند.