عکس عصبانیت مسی از رفتار هواداران پاری سن ژرمن/ واکنش لئو به تشویق ها در ورزشگاه خانگی

این اختلاف و تنش بی سابقه بین مسی و هواداران پی اس جی در شرایطی رقم خورد که نابغه آرژانتینی به ندرت با چنین رفتاری از سوی هواداران رقیب مواجه شده بود و هرگز چنین مشکلی را در بارسلونا و آلبی سلسته تجربه نکرده بود.

این اتفاق باعث شد مسی بیشتر از سایر ستاره های پاریسی عصبانی شود و بعد از شکست خانگی 2-0 ترجیح دهد زودتر به رختکن برود و با بازیکنان به انظار عمومی نرود.

عکس عصبانیت مسی از رفتار هواداران پاری سن ژرمن/ واکنش لئو به تشویق ها در ورزشگاه خانگی

با این حال بسیاری از رسانه ها با جمع آوری شایعات و اتفاقات عصر امروز در پاریس خود را برای خروج این ستاره از فرانسه آماده کرده اند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه به مصاف رن رفت و در خانه با نتیجه غیرمنتظره شکست خورد.

در حالی که امباپه و دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن پس از شکست برای دلجویی از هواداران به سکوها آمدند و آنها را تشویق کردند تا مردم را برای این شکست بازرسی کنند، لیونل مسی با چهره ای قرمز و گیج در ورودی توسط دوربین ها غافلگیر شد. . از تونل

این نتیجه به خصوص پس از شکست در آلیانز آره نا و چندین بار کناره گیری از لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر هواداران پی اس جی را ناامید کرد.

آنها از بی توجهی لیونل مسی به پیشنهادات مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد و وجود شایعاتی مبنی بر جدایی فوق ستاره آرژانتینی از دنیای فوتبال به ستوه آمده بودند. .

این مطلب را نیز بخوانید: موضوع پای کیم کارداشیان/ بعد از آرسنال، پاریسی ها هم شکست خوردند!



سرویس اخبار فوتبال خارجی