قول مهم عبدی، این تیم را به جام جهانی خواهم برد


سرویس خبر شماره: 1869870
23 فوریه 1401 ساعت 10:01 |
5.2K |

0نقطه نظر

سرمربی تیم جوانان درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی نوجوانان نیز بیان کرد: قول می دهم این تیم به جام جهانی برود. توجه داشته باشید که امروز روز ایران است. 2-0 پیروز شدیم و در شرایطی که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، 10 نفره شدیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درباره دیدارهای تیم جوانان ایران در این مسابقات؛ گفت: بازی اول را با اقتدار بردیم. مقابل روسیه عالی بودیم و در حالی که می توانستیم تمام کارهای تاکتیکی را انجام دهیم، روی 2 سانتر پیشرفت تیم کمی کند شد. البته بچه ها در بازی سوم خسته شدند و با اینکه اصرار داشتند تاجیکستان دفاع کرد و جنگید. در این بازی خیلی گل نزدیم. در یک صحنه بسیار ساده در حالی که دفاع ما قصد پاس دادن یا دریبل زدن داشت، توپ را لو داد و ما 2-1 شکست خوردیم. بعد از آن گل هر چقدر فشار آوردیم نتوانستیم گل بزنیم. در چنین شرایطی احتمال ضدحمله وجود دارد که متاسفانه به ضرر تیم ما تمام شد.

1520447

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم جوانان ایران که در مسابقات 8 نفره بلاروس شرکت کرده بود در آخرین بازی موفق شد با دو گل میزبان را شکست دهد و در پایان این مسابقات امیرمحمد رزاقی نیا مهاجم تیم جوانان ایران 3 گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین مهاجم مسابقات شناخته شد.

حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران قول داده است که اردیبهشت ماه آینده این تیم را به جام جهانی زیر 17 سال برساند.

قول مهم عبدی، این تیم را به جام جهانی خواهم برد

علیرغم اینکه در پایان این مسابقات تیم های روسیه و قزاقستان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند، حسین عبدی – سرمربی تیم نوجوانان ایران قول هدایت این تیم به جام جهانی نوجوانان را داد.