لیورپول برای خرید الکس اسکات جواهر بریستول سیتی در لیگ برتر رقابت خواهد کرد

EOTK Insider: از لیورپول، اورتون، تا زندان – برنده دو لیگ که مدال ها را با یک عمر جنایت عوض کرد

این بازیکن 19 ساله توسط دیو فالوز، رئیس بخش استخدام در آنفیلد و بری هانتر، پیشاهنگ ارشد، زمانی که تیم زیر 20 سال انگلیس در ماه گذشته مقابل آلمان قرار گرفت، زمانی که او 70 دقیقه در برد 2-0 کشورش بازی کرد، زیر نظر گرفته شد.ترانسفرمارکت).

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کین: بعد از لحظه صلاح نزدیک بود پایم را در تلویزیون بگذارم

دو مربی آن بازی همچنین از اسکات تمجید کرده اند، که نایجل پیرسون، رئیسش، او را یک استعداد منحصر به فرد با خلق و خوی بسیار چشمگیر خوانده است، در حالی که پپ گواردیولا او را یک بازیکن باورنکردنی خطاب کرده است. مارکا).

بر اساس ایمیل روزانه، قرمزها می توانند در تعقیب الکس اسکات جواهر بریستول سیتی به رقابت با وستهم و وولوز بپردازند.

این بازیکن 20 ساله از ابتدای سال تاکنون تنها 69 دقیقه بازی کرده است.ترانسفرمارکت)، با وجود مسائلی که قرمزها در هافبک بسیار مورد بحث قرار گرفته بودند.

با این حال، پیرسون گفته است که هر خواستگار احتمالی باید 25 میلیون پوند برای اسکات جمع آوری کند (از طریق بریستول زنده) که برای یک استعداد نوپا و بدون تجربه پروازهای برتر بسیار زیاد به نظر می رسد.

جک گریلیش به جوان اشتون گیت لقب “استعداد برتر” را داده بود توییتر در هفته های اخیر پس از جدال رابینز در جام حذفی مقابل منچسترسیتی.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول در حال مبارزه با دو باشگاه دیگر لیگ برتری برای استعداد نوجوانی است که تحسین درخشان یک ملی پوش انگلیسی را به دست آورده است.



https://www.empireofthekop.com/2023/04/10/alex-scott-liverpool-transfer-rumours/ منبع:

اگر اسکات برای یافتن جایگاهی در تیم یورگن کلوپ به همان اندازه دشوار باشد، پرداخت 25 میلیون پوند + برای او از دیدگاه FSG احمقانه خواهد بود.

این بازیکن 19 ساله می‌تواند با انواع نقش‌های میانی تطبیق یابد، زیرا در طول فصل به عنوان شماره‌های 6، 8 و 10 بازی کرده است، همچنین گاهی اوقات در جناح راست خط می‌خورد.ترانسفرمارکت).

بیشتر بخوانید: “دورویی” – استن کالیمور به کارشناس به دلیل اظهارات “کمیک” در مورد ستاره لیورپول پاسخ داد

او در حال حاضر به 100 بازی در باشگاه های بزرگسالان نزدیک شده است، علیرغم اینکه تا اوت 20 ساله نشده است، حتی اگر هیچ یک از آنها در سطح لیگ برتر حضور نداشته باشند.ترانسفرمارکت).

همچنین، فابیو کاروالیو داستان هشداردهنده‌ای درباره بازیکن جوانی ارائه می‌کند که لیورپول به خاطر تاثیرگذار بودن در چمپیونشیپ، تنها فرصت‌های تیم اول را در آنفیلد پیدا کرد که به سختی به دست می‌آید.