لیورپول علاقه مند به خرید بالقوه 60 میلیون پوندی تابستانی برای جیمز مدیسون است

اگر لیورپول بخواهد مدیسون را به خدمت بگیرد، او می‌تواند بازتاب یک بازی‌ساز دیگر را که زیر نظر تاکتیک‌ساز ایرلندی شمالی کار کرده است، بیاورد. سرمربی فعلی لستر قبلا گفته بود که این بازیکن 26 ساله “کمی شبیه فیلیپ کوتینیو” است (به نقل از اتلتیک، از طریق تمام فوتبال).

بیشتر بخوانید: “او ترکیبی از…” – سادیو مانه از نحوه بازی زیر نظر کلوپ در لیورپول سخن می گوید.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/06/james-maddison-liverpool-transfer-interest/ منبع:

بیشتر بخوانید: گری نویل آخرین شلیک در دشمنی کاراگر را شلیک می کند و تهدید می کند: “دوست من بیشتر است!”

این بازیکن 26 ساله تا کنون 9 گل در این فصل به ثمر رسانده و دو برابر این تعداد گل در فصل گذشته به ثمر رسانده است.ترانسفرمارکت). برای مقایسه، هاروی الیوت پر گل‌ترین هافبک ما در فصل جاری است پنج در حالی که فابینیو در فصل 2021/22 در این زمینه پیشتاز بود هشت.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

باشگاه میدلندز ظاهرا خواهد شد اگر فکر می‌کنند قرارداد جدید غیرممکن است، در تابستان امسال از خرید این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی دریغ نکنید.، با پیشنهادی بین 60 تا 70 میلیون پوند احتمالاً برای وسوسه آنها به فروش کافی است.

اگر ماه ها بدون هیچ نشانه ای از توافق با لستر بگذرد، برای FSG می تواند بسیار ارزشمند باشد که آب ها را با یک پیشنهاد بالقوه وسوسه انگیز آزمایش کند.

این گزارش اضافه کرد که قرمزهانظارت بروضعیت بازیکن و “انتظار می رود در ترکیب برای امضای او باشد” اگر او قرارداد خود را با تیم برندان راجرز تمدید نکند.

هر چه از نحوه جدایی این بازیکن برزیلی از قرمزها به بارسلونا در پنج سال پیش استفاده کنید، تاثیر او روی مرسی ساید را نمی توان نادیده گرفت، زیرا در 201 بازی 54 گل به ثمر رساند.ترانسفرمارکت) و در سال 2015 در تیم سال PFA قرار گرفت (بی بی سی اسپورت).

این ملی پوش انگلیسی کمتر از 18 ماه از قرارداد فعلی خود در استادیوم کینگ پاور باقی مانده است.ترانسفرمارکتو روباه‌ها می‌توانند در صورت عدم وجود نشانه‌ای از توافق جدید، از او پول نقد کنند.

فوتبال اینسایدر روز دوشنبه گزارش داد که لیورپول پیش از تابستان علاقه‌ای به جیمز مدیسون، بازیکن تیم لسترسیتی دارد و این بازیکن 26 ساله عجله‌ای برای نوشتن شرایط جدید در استادیوم کینگ پاور ندارد.

اگر قرار بود مرد انگلیسی تاثیری را که بازیکن استون ویلا زمانی در آنفیلد داشت تکرار کند، مطمئناً به یک مورد علاقه هواداران تبدیل می شد.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول علاقه شدیدی به جذب جیمز مدیسون دارد و ممکن است در مورد آینده او در لستر دچار ابهام شود.

مدیسون بازگشت بهتری برای لستر دارد، همچنین 54 گل به ثمر رساند اما برای این کار تنها 191 بازی انجام داد (ترانسفرمارکت، در حالی که او می تواند یک انگیزه بسیار خوشایند در پشت سه بازیکن جلو در لیورپول ایجاد کند.