ماجراجویی دانش آموزان شجاع در یک تیم حمله


سرویس خبر شماره: 2015852
1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:52 |
2000 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لباس بنفش با چهره ای دگرگون شده؛

شاگردان مسعود شجاعی در پایان بازی دوازدهم با هدایت این سرمربی آمار جالبی از هجده گل زده و شانزده گل خورده را به ثبت رساندند.

ماجراجویی دانش آموزان شجاع در یک تیم حمله

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شش هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران، هوادار در میانه جدول رده بندی و با شش امتیاز از رده هفتم و منطقه سقوط قرار دارد و برای صعود به یک چهارم. فینال جام خولا و در تلاش برای تک رقمی شدن در جدول نهایی لیگ برتر، دوازده روز آینده دو دیدار خانگی برابر مس سونگون لیگ یک و نفت آبادان در انتهای جدول برگزار می شود. .

بنفش‌های متحول شده در چهار مسابقه از دوازده مسابقه اخیر خود با هدایت فنی مسعود شجاعی چهار پیروزی را با بدشانسی و بی‌احتیاطی با چهار تساوی جایگزین کرده‌اند و مطمئناً به روند شکست ناپذیری خود ادامه می‌دهند، بنابراین آخرین شکستشان 30 بوده است. 5 روز پیش مقابل استقلال در رده بندی و ارائه یک نمایش فنی یک طرفه و نود به یک دقیقه!

در دوازده دیدار اخیر هوادارانی که هدایت فنی آنها در دستان مسعود شجاعی است، نمایش تاکتیکی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نتایج امیدوارکننده ای نیز کسب کردند و با چهار برد، شش تساوی و دو شکست ناگوار مقابل استقلال و تراکتور آس جدی به دست آمدند. در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی، در پایان هفته بیست و چهارم ماراتن فرسایش خلیج فارس در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

2013004

بنفش پوشان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر با سی و چهار امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر با سی و سه امتیاز در رده دهم قرار گرفت و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد. . فینال جام حذفی

اما مسعود شجاعی که تنها سرمربی هواداران است که برخلاف سایر سرمربیان قبلی آبی ها از پیش فصل تا پایان فصل فرصت حضور کامل را نداشت و برای جبران رفت. امتیازات زیادی را از دست داد و قبل از ورودش، حالا سعی می کند در کنار شاگردانش بهترین باشد. ارغوانی ها باید از ابتدا نتیجه بگیرند و برای تحقق چنین رویایی به ده امتیاز دیگر از شش دیدار بعدی خود نیاز دارند. لیگ برتر و صعود دو پله ای دیگر در جدول پایانی لیگ برتر.

البته میانگین امتیازات هوادار مسعود شجاعی که در دوازده مسابقه هجده امتیازی به دست آورد و به میانگین یک و نیم امتیاز در هر بازی رسید، نشان می دهد که شاید اگر هدایت فنی ارغوانی ها در دستان کاپیتان باشد. لژیونر و فوتبالیست سابق ایران در پیش فصل قرار گرفته بود، بنفشه ها با ثبت این میانگین شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کردند.

2013003

پس از شکست خانگی 5 بر صفر مقابل هواداران در روز سیزدهم مقابل سپاهان، ارغوانی ها گزینه سقوط به حساب می آمدند اما با آمدن مسعود شجاعی همه چیز برای آنها تغییر کرد.

هوادارانی که حالا چهره یکپارچه و جذاب تری در فوتبال ایران از خود نشان داده اند، رکورد جالب دیگری هم به دست آورده اند. مسابقات آنها پر امتیازترین مسابقات هفته بود و جالبتر اینکه همه مسابقات پر امتیاز بودند. هفته در خانه حریف در زمان هوادار مسعود شجاعی ثبت شد. همچنین شایان ذکر است که آنها در هشت هفته آینده یک بار دومین بازی پرگل هفته و چهار بار سومین بازی هفته را انجام دادند و چهره تهاجمی را در فوتبال ایران به این تیم بخشیدند.

مجله اخبار فوتبال داخلی