ناصر حجازی و شیرین ترین لحظه زندگی (عکس)

در عکس حجازی با لبخندی زیبا در کنار آتیلای تازه متولد شده دیده می شود. در 31 تیر 1355، زمانی که حجازی تنها 27 سال داشت و هنوز به افتخار اولین دروازه بان ایران در جام جهانی دست پیدا نکرده بود. دورانی که حجازی نه تنها بهترین دروازه بان ایران، بلکه بهترین دروازه بان آسیا بود تا بعداً عنوان دروازه بان دوم قرن آسیا را به خود اختصاص دهد.

1798465



مجله اخبار فوتبال داخلی

حجازی که پس از یک دوره طولانی سرطان در سن 61 سالگی درگذشت، دو فرزند به یادگار مانده است. آتیلا و آتوسا که هر دو به ورزش و فوتبال علاقه دارند. آتیلا فوتبال را انتخاب کرد و حتی به پیراهن استقلال هم رسید. ضربات مطمئن او در ضربات پنالتی در اواسط تا اواخر دهه 70 باعث شد تا او به عنوان پنالتی‌گیر استقلال شناخته شود. آتوسا ورزش را از فوتسال آغاز کرد و بعدها پیراهن تیم ملی را بر تن کرد.


سرویس خبر شماره: 1868604
16 فوریه 1401 ساعت 09:19
576 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناصر حجازی ستاره محبوب فوتبال ایران و دومین دروازه بان قرن آسیا پس از محمد الدعیه عربستان است. دروازه بان زیبا و زیبایی که با ایران در جام ملت های آسیا قهرمان شد و در جام جهانی نیز در کارنامه خود حضور داشت و با استقلال به عنوان بازیکن و آزادگان عنوان قهرمانی جام تخت جمشید تهران و باشگاه ها را به دست آورد. جام به عنوان مربی هم رسید. حجازی که اصالتاً تبریزی است و در منطقه صلاسبیل تهران بزرگ شده است، پس از حضور در بسکتبال و رسیدن به تیم جوانان ایران، به طور اتفاقی وارد فوتبال شد و به عنوان یکی از برترین های ایران در این زمینه لقب گرفت.

ناصر حجازی دروازه بان معروف استقلال و یکی از محبوب ترین فوتبالیست های ایران در بین هواداران آبی و قرمز است.

ناصر حجازی و شیرین ترین لحظه زندگی (عکس)