روماریو شکی ندارد: بهتر از مسی بودم!

1002 گل به نام روماریو به ثمر رسیده است، اما اگر فقط بازی های رسمی را در نظر بگیرید، این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. او با ۷۴۵ گل در ۹۶۳ بازی رسمی یکی از پنج گلزن برتر تاریخ فوتبال است. این ستاره 57 ساله سابق فوتبال برزیل یکی از ستاره های تاریخ باشگاه بارسلونا به حساب می آید. روماریو یکی از بهترین تیم های تاریخ کاتالان ها به رهبری یوهان کرایف بود.

روماریو با اعتماد به نفس زیادی در مورد اینکه چرا خودش را به مسی انتخاب کرد، گفت: “چه سوال سختی است.” البته فکر می کنم من و مسی موقعیت های متفاوتی داریم. من به عنوان یک مهاجم بهترین بازیکن و حتی بهتر از مسی بودم. “او در کارش بهتر است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روماریو د سوزا فاریا یا به زبان ساده روماریو یکی از مشهورترین و پرافتخارترین مهاجمان تاریخ فوتبال برزیل است. او با سلسائو قهرمان جام جهانی 1994 شد و مانند هموطنش پله بیش از 1000 گل به ثمر رساند.

ستاره سابق فوتبال برزیل به صراحت گفته است که در پست خود بهتر از مسی عمل می کند.

روماریو شکی ندارد: بهتر از مسی بودم!


سرویس خبر شماره: 1868596
16 فوریه 1401 ساعت 08:57
5.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

البته به عنوان مهاجم نوک

او اخیراً در ESPN و طی یک مقایسه جنجالی درباره تفاوت‌های تیم تحت مدیریت یوهان کرایف و تیمی که سال‌ها بعد با مدیریت پپ گواردیولا توانست بارسا را ​​به یک تیم بزرگ در فوتبال جهان تبدیل کند، اظهار نظر کرد. روماریو تنها سه بازیکن از دوران موفق تیکی تاکا را در تیم رویایی خود انتخاب کرد. ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا و دنی آلوز.

1798448

از سوی دیگر، آندونی زوبیزارتا، رونالد کومان، میشل آنخل نادال، سرهی بارجوان، پپ گواردیولا، هریستو استویچکوف و تکسیکی بگریستین افرادی بودند که ستاره سابق فوتبال برزیل به نسل طلایی اخیر بارسا ترجیح می دهد. انتخابی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت، آخرین انتخاب بود. روماریو هیچ مشکلی برای انتخاب خود به جای لیونل مسی در خط حمله نداشت و در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب خود مطمئن است یا خیر، پاسخ داد: “هی بله… روماریو…!”

روماریو موفق شد در 70 بازی برای تیم ملی برزیل 55 گل به ثمر برساند. او علاوه بر قهرمانی در جام جهانی 1994، قهرمان جام کنفدراسیون ها با برزیل، کوپا آمریکا (دوبار) و نایب قهرمان المپیک 1988 شد.این ستاره بازنشسته فوتبال برزیل در جام جهانی 2005 نیز تیم ملی فوتبال ساحلی کشورش را همراهی کرد. جایی که با طلای پوشان به شماره سه جهان رسید.
1798449



مجله اخبار فوتبال خارجی