نامزد سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را رد کرد و “فشار” را برای مدافع بارسلونا انجام داد – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

توجه به سرعت به 6 بازی آخر فصل لیگ منتقل شد، اما اخبار روز جمعه همچنین آخرین اخبار جستجوی مدیر و پیوندهای دو مدافع را به ارمغان می آورد.

طرفداران نوجوان بارسلونا

مدتی است که پیوندهای زیادی با مدافعان وجود دارد و لیورپول باید در تابستان روی آن سرمایه گذاری کند.

میکائیل فایه، بازیکن 19 ساله بارسلونا، که توانایی بازی در پست مدافع میانی و چپ را دارد، در حال حاضر در تیم “B” مشغول به کار است و طرفداران خود را دارد.

گفته می شود لیورپول یکی از آنهاست. منبع، متأسفانه، قوی‌ترین نیست، اما آنها با بارسلونا پیوند دارند، موندو دپورتیوو اسپانیا، از طریق Sport Witness، ادعا می‌کند که باشگاه مانند منچستریونایتد برای فیه فشار می‌آورد.

بارسلونا باید در تابستان سرمایه جمع آوری کند و با جدایی ژاوی، ابهامات زیادی وجود دارد، چیزی که باشگاه هایی مانند لیورپول به خوبی از آن آگاه هستند.

بعید به نظر می رسد که چیزی از این اتفاق برای قرمزها رخ دهد، اگر این علاقه در واقع واقعی باشد، اما انتظار می رود در ماه های آینده قراردادهایی برای خط دفاعی انجام شود.

4 چیز امروز: صحبت های مدیر و نیاز به کامل بودن

محمد صلاح از لیورپول در جریان بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه گیویس، برگامو، ایتالیا.  تاریخ تصویر: پنجشنبه 18 آوریل 2024.

  • یورگن کلوپ می‌داند اگر لیورپول می‌خواهد به قهرمانی امیدوار باشد، باید “نزدیک به کامل” باشد – آیا قرمزها می‌توانند 6 برد متوالی را ببرند؟ این سومین دوره طولانی ما خواهد بود
  • اگر احتمال کمی وجود داشت جولیان ناگلزمن با در اختیار گرفتن آنفیلد، تمام شد زیرا او با آلمان قرارداد تمدید کرد – لیورپول آماده است تا در جستجوی خود “شجاع بیش از محبوبیت” باشد.
  • کلوپ “نگران نیست” مال محمد صلاح فقدان تهدید هدف فعلی و او مشتاق ساخت “داستان بزرگی از آن” نیست – ما دوست داریم یک نمایش بزرگ در روز یکشنبه داشته باشیم!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • مارکو سیلوا احساس می‌کند که لیورپول می‌تواند در بازی‌های خود کاملاً «احساسی» باشد و آماده است تا فولام «زندگی واقعاً برای تیم کلوپ» را دشوار کند – ما ترجیح می‌دهیم کوتاجرز زودتر به ساحل بروند!
  • رایان گراونبرچ برای تابستان در رادار گالاتاسرای قرار دارد، اما طبق گفته رسانه ترکی بسیار مشکوک Fotomac.
  • لیورپول باید یک اسپانسر رسمی را برای فروش مجدد بلیت های آنفیلد به قیمت بیش از 1000 پوند “تحقیق” کند – این پول ظالمانه است (روح شنکلی)
  • لیورپول یکی از تیم‌هایی است که در حال فکر کردن به انتقال لوی کولویل از چلسی است، ما تابستان گذشته علاقه‌مند بودیم اما در مورد منبع در این مورد تردید داریم (GIVEMESPORT)

آخرین اخبار از جاهای دیگر

لستر، انگلستان - شنبه، 30 ژوئیه 2022: جام حذفی قبل از بازی دوستانه اتحادیه اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور به نمایش گذاشته شد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • تصمیم برای لغو تکرار جام حذفی با واکنش‌های زیادی مواجه شد و اتحادیه فوتبال انگلیس از این اقدام بحث‌برانگیز دفاع کرد و تاکید کرد که با سهامداران مختلف مشورت کرده است.
  • فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی، گفته است: «حیف است که یورگن کلوپ می رود» زیرا او دوست دارد «در مقابل بهترین ها بازی کند» – اینطور نیست، درست است؟ (ایمیل)
  • پس از اینکه چهار تیم در این هفته از رقابت‌های اروپایی کنار رفتند، لیگ برتر اکنون قطعاً از کسب پنجمین مقام در لیگ قهرمانان اروپا باز می‌ماند – یعنی اسپرز به نتیجه نیاز دارد!

توییت روز

اگر به یک پیک آپ نیاز دارید که ربطی به لیورپول نداشته باشد، این ممکن است کار شما را انجام دهد. یکی برای اندکی نسل قدیمی این…



https://www.thisisanfield.com/2024/04/manager-candidate-ruled-out-pushing-for-barcelona-defender-latest-lfc-news/ منبع: