گزارش زنده: فولاد 0-1 مس رفسنجان


سرویس خبر شماره: 2015662
آوریل 31, 1403 در 7:48 ب.ظ.
1.6 هزار |

3نقطه نظر

درگیری اجتماعی لیگ 23;

دو تیم فولاد رفسنجان و مس در بیست و چهارمین روز لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: فولاد 0-1 مس رفسنجان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
فولاد در شرایطی باید به این دیدار نزدیک شود که شش هفته از برد فاصله گرفته و در جدول رده بندی وضعیت روحی خوبی ندارد و در صورت ادامه دادن می تواند به لیست تیم های فانوس در لیگ اضافه شود. تیم اهوازی با سرمربی جدید خود عبدالله وایسی به پیروزی نرسید و باید دید این سرمربی که در نیم فصل اول با صنعت نفت روزهای خوبی را سپری نکرد، چه نتایجی خواهد گرفت خوزستان دیگر تیم

از طرفی مس رفسنجان با تغییر ترکیب خود در نیم فصل شرایط بهتری پیدا کرد و جالب است بدانید که محرم نویدکیا همچنان توانست رکورد شکست ناپذیر خود را در بین نارنجی پوشان حفظ کند. البته نکته عجیب در نتایج مس این است که این تیم سه بازی اخیر خود را با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسانده است و باید دید در نهایت شاگردان محرم نتیجه دیگری خواهند گرفت یا خیر.


گزارش لحظه ای “مجله اخبار فوتبال” از دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان را در این صفحه دنبال کنید:

تقویمهفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جمعه: 31/01/1403; ساعت 18:10 / ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز
سوت زدنداوران: امیر عیار/ دستیاران: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی; داور چهارم: یعقوب عاشوری/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان


فولادترکیب فولاد خوزستان:
شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمدعلی نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار
سرمربی: عبدالله وایسی

رفسنجان منترکیبات مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا


توپ گلتوضیحات گل:

فولاد 0-1 مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه 56):توپ ارسالی باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در همان لحظه از راه رسید تا اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.


کرونومترلحظات حساس:

دقیقه 3: بازی روند مساوی را دنبال می کند و هر دو تیم موقعیت های بسیار خلاقانه ای از خود به نمایش گذاشتند.

دقیقه 13: بازیکنان فولاد کمی عقب رفتند و تیم مس رفسنجان برای ایجاد حملات جلو رفتند اما موقعیت خطرناکی روی دروازه هیچ کدام از تیم ها مشاهده نکردیم.

دقیقه 28: حرکت خوب جعفری از سمت راست با دخالت باهیا همراه شد تا توپ به شهباززاده نرسد و فرصت بزرگی برای مسی از دست برود.

دقیقه 32: ضربه خطرناک حصار با واکنش مستعد حامد لک مهار شد و موقعیت خطرناکی از فولادی ها گرفته شد.

50 دقیقه: در نیمه دوم بازی در شرایط مساوی ادامه دارد و تا کنون شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبوده ایم.

دقیقه 73: سجاد شهباززاده در تک به تک با گردانان به طرز عجیبی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی یک بر صفر باقی بماند.


کارت زردکارت زرد:

(فلز مس)جلال الدین علی محمدی-66

مجله اخبار فوتبال داخلی