ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی پرسپولیس ممنوع است.



محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: شهر اراک یکی از شهرهایی بود که با مجوز سازمان لیگ درهای ورزشگاه را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری شورای فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا و باشگاه آلومینیوم، زمینه ای امن و مساعد برای حضور بانوان فراهم شد و ما جزو اولین شهرهای کشور بودیم که به بانوان علاقه مند به فوتبال اجازه حضور دادیم. ما در نظر گرفتیم که بانوان نیز باید با ایجاد بسترهای مناسب از تماشای نزدیک مسابقات لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود سازمان لیگ فوتبال توصیه هایی در خصوص رفع نواقص داده است که متاسفانه برخی از آنها اجرایی نشده است که به دلیل سطح و عدم آمادگی ورزشگاه باعث ورود بانوان به ورزشگاه شده است. ورزشگاه ورود بانوان بود و نتوانستیم بانوان را در بازی های مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک بپذیریم.

دبیرکل شورای فوتبال استان مرکزی گفت: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد که به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که منجر به با توجه به عدم ارائه و اجرای استانداردها در نحوه پذیرایی از بانوان و همچنین به دلیل عدم رفع کامل ایرادات زیرساختی ورزشگاه و عدم تامین امنیت بانوان، این ورزشگاه انجام نمی شود. شرایط پذیرش بانوان را تا رفع عیوب و انجام اصلاحات درخواستی داشته باشد.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تاکید شده است که باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک موظف است برنامه و روند ایجاد شرایط حضور بانوان را در اسرع وقت به اطلاع سازمان لیگ برساند. که پس از ممیزی بهبود شرایط و ایجاد شرایط امن برای حضور زنان می توان تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید: زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی برای فصل آینده مشخص شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال