اگر لیورپول به لیگ قهرمانان راه پیدا نکند چقدر پول از دست خواهد داد – لیورپول اف سی

این نشان دهنده عظمت درآمدهای بالقوه ای است که می توان از یک کمپین لیگ قهرمانان کسب کرد و نشان می دهد که با حذف شدن از جمع چهار تیم برتر برای اولین بار از سال 2016 چه چیزی ممکن است از دست برود.

جوایز در لیگ قهرمانان تقریباً 3.6 برابر بیشتر از لیگ اروپا و 5.5 برابر بیشتر از لیگ کنفرانس اروپا است.

لیورپول هنوز هم شانس حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر را دارد و می توان ادعا کرد که خروج از لیگ قهرمانان این فصل می تواند تمرکز آنها را حفظ کند.

اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند، ممکن است مجبور شوند برنامه های خود را برای تابستان امسال و بعد از آن اصلاح کنند.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/how-much-money-liverpool-would-miss-if-they-dont-qualify-for-champions-league/ منبع:

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا را پشت سر بگذارد، این باشگاه فقط 6.6 میلیون پوند جایزه دریافت می کند و در لیگ کنفرانس اروپا به 4.6 میلیون پوند کاهش می یابد.

به طور طبیعی، اگر لیورپول در مراحل مسابقه پیشرفت کند، این رقم افزایش می یابد – برنده شدن در هر بازی گروهی 2.8 میلیون پوند ارزش دارد، در حالی که تساوی 930،000 پوند درآمد دارد.

لیورپول با وجود شکست مقابل رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم پایانی، تقریباً 26.4 میلیون پوند از فصل 2022/23 خود در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

برنده لیگ کنفرانس اروپا فقط 15.5 میلیون پوند جایزه خواهد گرفت که کمتر از رقم حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

برندگان مسابقات این فصل می توانند تا 85.1 میلیون پوند در هزینه های عملکرد

اگر لیورپول فصل آینده خود را در رده دوم یا سوم مسابقات باشگاهی یوفا بیابد، درآمد آنها از فوتبال اروپا صرف نظر از میزان موفقیت آنها به شدت کاهش می یابد.

جوایز کلی لیگ قهرمانان 3.6 برابر لیگ اروپا و 5.5 برابر کنفرانس اروپا است، اما این مبلغ در هر دور متفاوت است. به طور کلی، هر چه باشگاه پیشرفت کند، تفاوت کمتر می‌شود، مثلاً 16 بازی آخر 8 برابر و 16 برابر است، در حالی که برای برندگان فقط 2.3 برابر و 4 برابر است. pic.twitter.com/SiENLdb2sI

– Swiss Ramble (@SwissRamble) 4 نوامبر 2022

حداکثر پاداش مالی از عملکرد لیگ اروپا، که شامل رفتن به تمام راه و قهرمانی در مسابقات است، 23.4 میلیون پوند است.

رامبل عالی سوئیس تفاوت‌های بین رقابت‌ها را برای فصل‌های 2022/23 در یک نمایش ارائه کرد. تاپیک توییتر در ماه نوامبر، و همچنین جزئیات افزایش درآمد با پیشرفت تیم ها در مراحل مختلف.