بیستانی: مسابقه ما 9 امتیاز است!


سرویس خبر شماره: 1865548
29 ژانویه 1401 ساعت 12:00 ب.ظ.
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیروزی مقابل ملوان روحیه تیم را تقویت کرد.

او ادامه داد: بعد از تغییر کادر فنی از نفت، یک ماه سرپرستی تیم را بر عهده داشتیم و به همین دلیل مشکلات زیادی در تیم تغییر کرد. ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا نتیجه بگیریم و نمایش خوبی ارائه دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: بازی با مس کرمان تاثیر مستقیمی بر جدول رده بندی پایان فصل دارد.

بیستانی: مسابقه ما 9 امتیاز است!

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: هر دو تیم وضعیت خوبی در جدول ندارند و به دنبال سه امتیاز هستند. انشاالله بتوانیم در این مسابقه برنده شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان در آغاز دور دوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سخت و 9 امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. مس کرمان را از همه جهات آنالیز کرده ایم و می دانیم که تیم خوبی هستند اما بازیکنان ما هم شرایط خوبی دارند.

وی در خصوص تجارت نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات بیان کرد: ما کار می کنیم و امیدواریم روز شنبه پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود تا بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و تیم را در لیگ برتر قوی نگه داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بوتانی افزود: ما چهار بازی، سه بازی خارج از خانه، تیم را مغلوب کردیم و توانستیم جام حذفی را در زمین ملوان به دست آوریم که روحیه بازیکنان نفت را بالا برد. فردا امیدواریم سه امتیاز را بگیریم و شرایط بهتری پیدا کنیم.