حداقل 2 هافبک (با بودجه کلان) تابستان امسال به لیورپول می آیند

این به عنوان یک تقویت بزرگ برای بسیاری از طرفداران ما خواهد بود، زیرا با توجه به حضور احتمالی جود بلینگهام، این ترس وجود داشت که او تنها بازیکنی باشد که ما به خدمت گرفته ایم.

با این حال، با توجه به اینکه قراردادهای Naby Keita، Alex Oxlade-Chamberlain، Arthur Melo و Bobby Firmino در پایان این کمپین به پایان می رسد – به نظر می رسد که ما به چندین چهره خبری نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کومان پیشنهاد می کند که گاکپو خیلی زود لیورپول را مجبور به انتقال کرد و به تفاوت هلند و انگلیس اشاره کرد.

به نظر می رسد که این نظر با کاهش عملکرد اخیر تغییر کرده است و برخی می ترسند که اگر ما به جواز حضور در لیگ قهرمانان دست یابیم، قسمت مورد نیاز، یعنی خط هافبک، ممکن است به طور کامل اصلاح نشود.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

یانیس کوریانوپولوس، روزنامه‌نگار، برخلاف این عقیده، در توییتی نوشت: حتی اگر لیورپول در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد، حداقل 2 هافبک (با بودجه کلان) را در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت خواهد گرفت..

اکثر هواداران لیورپول می‌دانند که تابستان امسال یکی از تغییرات بزرگ خواهد بود، زیرا قراردادهای چند بازیکن به پایان می‌رسد، دیگران نیز احتمالاً باشگاه را ترک خواهند کرد و بنابراین به نظر می‌رسد که در زمان رسیدن به فصل، چندین قرارداد در آینده انجام دهیم. بستن.

— یانیس کوریانوپولوس (@choria80) 8 فوریه 2023

زمان نشان خواهد داد که آیا هنوز هم می‌توانیم بزرگ‌ترین نام‌های بازار را جذب کنیم، اما بیایید امیدوار باشیم که پول نقد و آوردن چند نام بزرگ می‌تواند برای جوان‌سازی تیم کافی باشد و ما را به اوج فوتبال برگرداند.

❗حتی اگر لیورپول در این فصل موفق به کسب مقامی در لیگ قهرمانان اروپا نشود، در فصل نقل و انتقالات تابستانی حداقل 2 هافبک (با بودجه کلان) را به خدمت خواهد گرفت.@LFC #LFC #لیورپول اف سی #لیورپول

شما می توانید به روز رسانی انتقال را از طریق مشاهده کنید @choria80 در توییتر:



https://www.empireofthekop.com/2023/02/08/2-big-budget-midfielders-liverpool/ منبع: