صنعت نفت 1-پرسپولیس 2 طلا به سر دیاباته!

پرسپولیس:
احمد گوهری، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی (دقیقه 64 – سعید صادقی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیابات (دقیقه 79 – علی نعمتی)، گلسیانی، عیسی آل کثیر (دقیقه 90 – فرهاد + 90) فرجی) و محمد عمری
مربی: یحیی گل محمدی

1799916

◀️ روز: چهارشنبه – تاریخ: 19/11/1401 – زمان: 18
ورزشگاه: تختی آبادان
داور: پیام حیدری – کمک ها: علیرضا ایلدرم، وحید سیفی، امیر ایار – سرپرست: محمدرضا فلاح

پرسپولیس با درخشش شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت در آبادان به پیروزی گرانبهایی دست یافت.

صنعت نفت 1-پرسپولیس 2 سر دیاباته را برای طلا بگیر!

دقیقه 47- صنعت نفت 1-2 پرسپولیس (شیخ دیاباته); پس از دفع توپ اشتباه میشام تحیدست، توپ به عیسی آل کثیر رسید و او بدون اتلاف وقت پاس را برای دیاباته ارسال کرد و این بازیکن با در آغوش گرفتن پا محکم گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

طلایی پوشان آبادانی که مورد حمایت هواداران خودی قرار می گرفتند در دقیقه 8 با ارسال خوب سنگگیر و ضربه سر عالی فردین یوسفی گل افتتاحیه را به ثمر رساندند و قرمزها را شکست دادند.

با وجود یک گل در جدال امروز، قرمزها همچنان با 8 گل زده بهترین دفاع لیگ را دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

🚨 رویداد ویژه:
پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ذوب آهن از دو بازی خود مقابل فود و آلومینیوم اراک تنها یک امتیاز کسب کرده بود. اما امروز با دبل شیخ دیاباته روند قهرمانی را از سرگرفته و حالا با سپاهان صدرنشین مسابقات است.

⏱ لحظات حساس:
دقیقه 12– ارسال دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به سمت محوطه جریمه و ضربه سر گولیسیانی در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت.

🥇 بهترین بازیکن:
شیخ دیابات– مهاجم بزرگ پرسپولیس پس از دوران نقاهت، از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و به تنهایی سه امتیاز را برای سرخ پوشان به ارمغان آورد. بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های دیاباته موقعیت گیری خوب او در محوطه جریمه است که این مهاجم را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. کاری که امروز برای پرسپولیس و دیاباته کار کرد و پیروزی را به شاگردان گل محمدی داد.

15 دقیقه ضربه برق آسا و استثنایی طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه توسط احمد گوهری راهی کرنر شد.

اما این برتری تنها 11 دقیقه ادامه داشت و در دقیقه 19 شیخ دیاباته گل تساوی را به ثمر رساند و پرسپولیس به بازی برگشت. در ادامه این مهاجم فرصت گل دوم را داشت که مدافع آبادانی مانع از آن شد.

* افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس هنگام تعویض دیاباته با صدای بلند به داور گفت: تعویض داریم. تا اینکه پیام حیدری به نعمتی اجازه ورود داد.

45+4 اسماعیلی فر یک سانتر خطرناک را وارد محوطه جریمه کرد و ضربه سر پورعلیگنجی در دستان گروسیان قرار گرفت.

⚽️ شرح گل
دقیقه 8 – صنعت نفت آبادان 1-0 پرسپولیس (فردین یوسفی); حسین سنگرگیر مدافع جوان نفتی ها از سمت راست خط نفوذ کرد و سانتری به محوطه جریمه زد و فردین یوسفی بازیکن جوان نفتی نیز از غفلت مدافع پرسپولیس استفاده کرد و توپ را وارد دروازه گوهری کرد. .

دقیقه 33- دیابه در داخل محوطه جریمه این شانس را داشت که گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما درست یک ثانیه قبل از ضربه او، مدافع نفت قنبری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 19 – صنعت نفت آبادان 1-1 پرسپولیس (چیخ دیاباته); پس از همکاری تیمی در محوطه جریمه، توپ به سینا اسدبیگی رسید و او با شوتی محکم دروازه گروسیان را نشانه رفت و توپ با برخورد به تیرک دروازه به نظر می رسید از خط عبور کرده باشد، اما در برگشت، شیخ دیاباته آن را هدایت کرد. او گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان پرسپولیس در حالی که خیلی زود مقابل نفت غافلگیر شده بودند و ویکت خود را باز می دیدند اما با گل های مهاجم مالی خود در بازی برگشتند و پیروز این نبرد حساس شدند.


سرویس خبر شماره: 1869358
19 فوریه 1401 ساعت 20:15
173.8K |

127نقطه نظر

زوج خط حمله سرخ ها باز هم مسموم شدند

80 دقیقه شوت محکم فردین یوسفی از داخل محوطه جریمه توسط دفاع پرسپولیس دفع شد تا گل دوم نفت بدون گل باقی بماند.

1799942

*علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل درگیری لفظی با یحیی گل محمدی توسط داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

🔴 حاشیه
*با توجه به تعمیر ورزشگاه تختی، تمامی تماشاگران در قسمت جنوبی ورزشگاه نشسته اند.
*بلیت با جایزه 50 هزار تومانی استقبال ضعیفی از این مسابقه کرد.
*امید خالدی به دلیل مصدومیت و حسین ساکی به دلیل اخراج مدافعان در این بازی غایب نفت آبادان هستند.
* نفتی روی صحنه گل دوم پرسپولیس معتقد بود که دیاباته در موقعیت آفساید قرار دارد و به داور اعتراض کرد.
*محمد قنبری مدافع صنعت نفت در نیمه اول مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.

🔻کارت زرد
صنعت نفت: دقیقه 16: یوسف وکیا – دقیقه 23: حکیم نصاری – دقیقه 1+45: مهدی میمی زاده – دقیقه 63: علی فریدون – دقیقه 67: فردین یوسفی – دقیقه 83: سباستین پیریز

صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، سباستین پیریز (دقیقه 88 – رضا امانی نژاد)، حسن بیت سعید (دقیقه 53 – علی فریدون)، حکیم نصاری، طالب ریکانی (دقیقه 88 – جلیل مظهر)، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (دقیقه 40 – امیرحوسی) فردین یوسفی، مهدی میمی زاده (دقیقه 88 – محمدحسین بصری)، میشم تهیدست و یوسف وکیا
مربی: ادسون تاوارس

1799914

پرسپولیس با شروع نیمه دوم فاجعه صنعت نفت را به تساوی کشاند و در همان دقایق ابتدایی دیاباته با یک ضربه فنی خوب گل دوم را به ثمر رساند و بازگشت خود را کامل کرد. گلی که در نهایت سرنوشت برنده را رقم زد و شاگردان یحیی گل محمدی را به سه امتیاز حساس و ارزشمند رساند.