رئال حتی در اینستاگرام به دنبال بلینگهام است!

فوق ستاره دورتموند بدون نگرانی به تعطیلات تابستانی نزدیک نمی شود. او در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی راست نتوانست به میدان برود. به گزارش بیلد، بازیکن انگلیس قرار نیست تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما باید به طور محافظه کارانه مصدومیت خود را درمان کند. او برای این کار از زانوبند استفاده می کند. قطعا مصدومیت مانع انتقال بلینگهام نخواهد شد…



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام (19 به ارزش 120 میلیون یورو) ساعت 19:03 روز چهارشنبه از فرودگاه دورتموند به انگلیس پرواز کرد.

آینده این هافبک ستاره اکنون در بیرمنگام مشخص می شود. همکاری بیشتر با دورتموند تقریبا غیرممکن تلقی می شود.

دورتموند با وجود قرارداد تا سال 2025، انتظار می رود بلینگهام را هفته آینده آزاد کند. به گزارش Bayad، رئیس دورتموند انتظار دارد به زودی پیشنهادی بیش از 120 میلیون یورویی برای بلینگهام از رئال ارائه دهد.

1882671


سرویس خبر شماره: 1941601
12 ژوئن 1402 ساعت 19:50
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند پیشتر در مصاحبه ای با بیلد توضیح داد: “من فرض می کنم اکنون انتقالی به باشگاه صورت خواهد گرفت. ما می دانیم که این بازیکن برای ما ارزش زیادی دارد و او قرارداد فعلی بدون بند آزادسازی دارد.”

واقعیت جالب: جان کالافات مدیر نقل و انتقالات رئال مادرید اکنون بلینگهام را در اینستاگرام دنبال می کند. این سرمربی اسپانیایی و مدیران دورتموند در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در هتلی در لندن با هم دیدار کردند.

بلینگهام الان چیکار میکنه؟

آیا 100 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش واقعا برای دورتموند کافی است؟

رئال مادرید علاقه مند به جذب جود بلینگهام از دورتموند است اما وضعیت این بازیکن نامشخص است.

رئال حتی در اینستاگرام به دنبال بلینگهام است!