رئیس جمهور درهای لیورپول را برای جذب ستاره 17 گله باز کرد

این بعد می آید گزارشات از همان رسانه بیان کرد (ترجمه شده): “لیورپول، به ویژه، در سکوها در استادیوم Groupama در جریان بازی چهارگانه واهی مقابل OL چند هفته پیش حضور داشت.”.

صحبت کردن با ساخته شده در پا، رئیس مونپلیه، لوران نیکولین گفت (ترجمه شده):موضع ما کاملا مشخص است، الی وحی کوپن خروج دارد. اگر پیشنهادی پیدا کند که مناسب او باشد، می رود. و اگر اینطور نباشد، او می‌ماند.».

این ملی پوش فرانسوی زیر 21 سال در حال حاضر 1923 یورو در هفته درآمد دارد (از طریق کاپولوژی) و بنابراین ما می توانیم انتظار داشته باشیم که حتی با افزایش قابل توجه دستمزد در آنفیلد، او گزینه بسیار مقرون به صرفه ای باشد.

از آنجایی که بابی فیرمینو پس از آخرین بازی فصل ما مقابل ساوتهمپتون باشگاه را ترک می‌کند، جای یورگن کلوپ در خط حمله وجود دارد که بتواند آن را پر کند – اگر او به وجود مو صلاح، لوئیس دیاز، کودی گاکپو فکر نمی‌کند. داروین نونز و دیوگو جوتا کافی است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا یک مهاجم به لیست خرید تابستان اضافه خواهد شد یا خیر، اما مطمئناً ارزش این را دارد که مراقب آن باشیم.

هواداران لیورپول در این فصل امیدوار به نقل و انتقالات فراوان خواهند بود و با توجه به اینکه الکسیس مک آلیستر شبیه مردی است که می تواند تبدیل به اولین انتقال کامل شود، قرمزها به نظر می رسند که کلاه ما را برای یک بازیکن با استعداد دیگر در رینگ پرتاب کنند.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/26/president-opens-door-liverpool/ منبع:

با توجه به اینکه دو سال از قرارداد فعلی او باقی مانده است، به نظر می رسد این مهاجم قیمت ثابتی از باشگاهش داشته باشد که اگر این رقم برای آنها و بازیکن مناسب باشد، مایل به فروش هستند.

برای کسانی که از Elye Wahi اطلاعی ندارند، این بازیکن 20 ساله یک کمپین هیجان انگیز در خط مقدم تیم لیگ 1 داشته است که در آن 17 گل و 6 پاس گل در 31 بازی لیگ برای تیم فرانسوی به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: “پیشگامان لیورپول”: رومانو تایید کرد که قرمزها می توانند خیلی زود انتقال را به پایان برسانند. قرار شد برای خداحافظی اش

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵