ظاهر زکی پور با ایستگاه و گل (عکس)

زکی پور که در آخرین لیست دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی قرار داشت و قرار بود به همراه تیم ایران به اتریش سفر کند، این روزها با تغییر کادر فنی و حضور کارلوس کی روش در اصفهان تمرین می کند و امیدوار است با ادامه کار. او با درخشش در این تیم مورد تایید سرمربی جدید تیم قرار می گیرد و به مرحله ملی نیز می رسد.

شاگردان مورایس یکشنبه هفته آینده در هفتمین بازی لیگ برتر میهمان تهرانی ها خواهند بود و به امید برتری مجدد و کسب جایگاه بهتر در جدول.



مجله اخبار فوتبال داخلی

زکی پور که در هفته سوم جای خود را در ترکیب سپاهان پیدا کرد و به یکی از مهره های اصلی خوزه مورایس تبدیل شد، در بازی با گل گهر سیرجان دو گل خوب به ثمر رساند که یکی از آنها را با ضربه ایستگاهی تماشایی دفع کرد. به همین ترتیب مقابل النجف در یک بازی دوستانه.


سرویس خبر شماره: 1845370
04 مهر 1401 ساعت 19:33 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سپاهان باز هم با ضربه ایستگاهی به گل رسید.

مدافع چپ سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل النجف از روی ضربه ایستگاهی گل تیمش را به ثمر رساند.

ظاهر زکی پور با ایستگاه و گل (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات لیگ برتر در دیداری تدارکاتی مقابل تیم النجف عراق سه بر صفر پیش افتاد که میلاد زکی پور، مدافع چپ این تیم اولین گل طلایی موثر اصفهانی را به ثمر رساند. ترکیب تیمش

اولین گل سپاهان در بازی تدارکاتی مقابل النجف از روی ضربه ایستگاهی زکی پور به ثمر رسید و سپس این تیم دو گل دیگر به ثمر رساند تا آمادگی خود را در تعطیلات لیگ برتر نشان دهد.