ایران – سنگال; در ورزشگاهی نه چندان عجیب

Motion Invest Arena در سال 1967 تکمیل شد و 12000 نفر ظرفیت دارد. این ورزشگاه تاکنون چندین بار تغییر نام داده و در حالی که در این سال ها میزبان چند بازیکن ایرانی بوده، فردا میزبان دیدار حساس ایران و سنگال نیز خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار حساس و دوستانه تیم های ملی ایران و سنگال فردا در اتریش برگزار می شود. این مسابقه در ورزشگاه BSFZ-Arena، ورزشگاه خانگی Admira Walker اتریش برگزار خواهد شد.

آدمیرا واکر فصل گذشته در انتهای جدول بوندسلیگا اتریش قرار داشت و به دسته دوم سقوط کرد. اما دلیل حضور پرشمار ایرانی ها در آدمیرا واکر این است که این تیم نام آشنای فوتبالدوستان است.

علاوه بر این سایر بازیکنان ایرانی مانند علی لطیفی نیز پیراهن آدمیرا واکر را بر تن کردند که حضور این بازیکن دستاوردی برای تیم اتریش به همراه نداشت.

تیم های ملی ایران و سنگال فردا در ورزشگاه آدمیرا واکر اتریش به مصاف هم می روند.

ایران - سنگال;  در ورزشگاهی نه چندان عجیب


سرویس خبر شماره: 1845369
04 مهر 1401 ساعت 19:23 |
17.4K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

در سال 1383 بود که این تیم توسط یک تاجر ایرانی خریداری شد که او نیز حشمت مهاجرانی را به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب کرد. آنها سه بازیکن ایرانی به نام‌های خداداد عزیزی، مهدی پاشازاده و جواد رزاقی را خریدند اما سرمایه‌گذاری‌شان شکست خورد زیرا در پایان فصل آدمیرا واکر به دسته پایین‌تر سقوط کرد.