عملکرد مطمئن انگلیس را به یک هشتم نهایی جام جهانی می رساند

اولیویه ژیرو نیز مشکل مهمی ایجاد خواهد کرد و مقابله با آن دو اولین آزمون واقعی مسابقات برای خط دفاعی ما خواهد بود.

گل های جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا روز شنبه آینده را با فرانسه تعیین کردند.

انگلیس عصر امروز با برتری 3-0 مقابل سنگال به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر صعود کرد.

اگر بتوانیم به خوبی بازی رو به جلو بازی کنیم، بدون شک می‌توانیم در مقابل مردان دیدیه دشان گلزنی کنیم. مسئله کلیدی این است که آیا می‌توانیم عقب را محکم نگه داریم و تسلیم نشویم. حداقل گرت ساوتگیت یک مدافع سابق بود، بنابراین او یکی دو چیز در مورد آن می داند!

https://www.farpostheader.com/2022/12/assured-performance-puts-england-into-the-last-eight-of-the-world-cup.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=assured-performance-puts-england-into-the-last-eight-of-the-world-cup منبع:

بازی آخر هفته آینده رقابتی بسیار سخت در برابر فرانسه قهرمان جهان خواهد بود. تصور اینکه کیلیان امباپه در اطراف خط دفاعی ما می چرخد، وحشتناک است. او اوایل امروز مقابل لهستان خیلی خوب بازی کرد و دو گل خوب به ثمر رساند.

جود بلینگهام در دقیقه 38 جردن هندرسون را با یک ضربه ساده وارد دروازه اول کرد.

با این حال، دوباره جود بلینگهام در خط مقدم حرکت بود، توپی شل را برداشت و از جناح چپ پایین رفت.

سنگال از همان ابتدای بازی به بازیکنان انگلیس فشار آورد. به سختی به سه شیرها فرصت داده شد تا با توپ بازی کنند بدون اینکه حریف سنگالی فوراً او را ببندد.

بلینگهام بوکایو ساکا را در حال مسابقه در محوطه جریمه مشاهده کرد و توپی را به سمت محوطه جریمه پخش کرد. مهاجم آرسنال توپ را روی دروازه بان سنگال که به سرعت در حال نزدیک شدن بود، فرو کرد.

در واقع این قهرمان آفریقا بود که اولین دو موقعیت را در نیمه اول داشت. یکی از آنها از چند متری بیرون از میله منفجر شد و دومی از دیاب توسط جردن پیکفورد دور شد.

ستاره دورتموند سپس نقش مهمی در گل دوم انگلیس در وقت‌های اضافه نیمه اول داشت. او قبل از اینکه توپ را به جلو به فیل فودن بفرستد، از خط هافبک سنگال عبور کرد.

بازیکن منچسترسیتی با پاهای کناری توپ را برای اولین بار به هری کین داد و او چند ثانیه قبل از به صدا درآمدن سوت نیمه اول از دروازه عبور کرد و به گوشه دور دروازه شلیک کرد.

گرت ساوتگیت تصمیم گرفت مارکوس راشفورد را از ترکیب اصلی کنار بگذارد، علیرغم اینکه بازیکن منچستریونایتد در بازی قبلی مقابل ولز دو گل به ثمر رساند. فیل فودن و بوکایو ساکا بازی را در جلو با هری کین آغاز کردند.

یازده دقیقه بعد از نیمه، انگلیس سه گل پیش بود.

باقی مانده نیمه دوم تقریباً مانند یک گواهی بود. جود بلینگهام و جان استونز در دقیقه 75 جای خود را به میسون مونت و اریک دایر دادند. جوردن هندرسون سپس در هشت دقیقه مانده به جای کالوین فیلیپس از زمین خارج شد.