وحشت در یوونتوس: شاید 20 امتیاز از دست برود!

آنها فقط یک ماه حقوق را بخشیدند و سه ماه دیگر را به اشکال مختلف مانند پاداش یا قراردادهای اسپانسر دریافت کردند که شرایط حسابرسی یووه را تا حد زیادی بهبود بخشید و به آنها اجازه داد بازیکنان بیشتری بخرند.
این باشگاه برای اعتراض به حکم کسر 15 امتیاز درخواست تجدیدنظر کرده است، اما بیم آن دارد که درخواست کسر 20 امتیاز از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا پذیرفته شود و مشکلات بیشتری برای تیم ایجاد کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در این فصل به دلیل دستکاری در ارقام مربوط به سود حاصل از خرید و فروش بازیکنان و همچنین توافق با بازیکنان برای امضای قرارداد کاهش دستمزد، 15 امتیاز جریمه شده است.
اما به نظر نمی رسد این پایان راه باشد و اکنون آنها نگران هستند که امتیازهای بیشتری از باشگاه کسر شود زیرا نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا می خواهند در دادگاهی که قرار است برگزار شود، 20 امتیاز از تیم کسر کنند. در ماه مارس
یوونتوس پیش از این بیانیه ای منتشر کرده بود و مدعی شده بود که با بازیکنان برای کاهش دستمزد به مدت چهار ماه در دوران شیوع ویروس کرونا به توافق رسیده است، اما انتشار پیام های متنی و صوتی بازیکنانی مانند ماتییس دی لیخت و ماتیاس دی شیلیو ثابت کرد که اینطور نبوده است. . مورد

1794990

سران یوونتوس نگران درخواست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاهش 20 امتیازی این باشگاه هستند.

وحشت در یوونتوس: شاید 20 امتیاز از دست برود!


سرویس خبر شماره: 1868304
14 فوریه 1401 @ 11:58 |
4.7 هزار |

0نقطه نظر