وقتی مسی میامی را انتخاب کرد، سر و صدای مویس به صدا درآمد

من همچنین در لحظه ای هستم که می خواهم کمی از تمرکز خارج شوم، بیشتر به خانواده ام فکر کنم. من دو سال را در سطح خانواده گذراندم که آنقدر بد بود که از آن لذت نبردم.

من فکر نمی کنم ما حتی نیازی به ذکر دکلان رایس داشته باشیم، جز اینکه بگوییم اجازه دهید مرد کمی لذت ببرد. همانطور که برخی از مردم صحبت می کردند، آنها انتظار داشتند که او جام را بردارد، سپس به نوعی در مورد آینده خود اعلام کند. اینطوری کار نخواهد کرد، هنوز کمی صبر لازم است – به ویژه به این دلیل که پنجره نقل و انتقالات در واقع تا 15 ژوئن باز نمی شود.

بوون می تواند در اینجا ضربه چکشی به فیورنتینا وارد کند…، یه چیزی شبیه اون؟ به هر حال، من مطمئن هستم که هواداران وستهم خیلی اهمیت نمی دهند، اما چیزی به نماد انگشت 1 دقیقه ای مایکل توماس، برایان مور و استیو مک ماهون باید تنها در این زمینه حفظ شود.

یک کلمه هم برای مفسر BT Sport که مطمئنم یک جوان خوب است و با صداهای آن بسیار هیجان‌انگیز است. با این حال، او این فرصت را داشت که خود را در فولکلور تفسیری وستهام جاودانه کند – اما همانطور که بوون از آن عبور کرد، او آهنگ معروف برایان مور را انتخاب کرد: «اکنون آماده است!» بخشی از آنفیلد 89. فقط صداش اشتباه بود من متوجه شدم که این یک چیز چند ثانیه ای است و تفسیر یک کنسرت دشوارتر از آن چیزی است که مردم می فهمند، اما همچنان.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. فردا با موارد بیشتر در اینجا و یک Arsecast کاملاً جدید برمی گردیم. تا آن موقع.

https://arseblog.com/2023/06/moyes-noise-as-messi-chooses-miami/ منبع:

اگر مسئله پول بود به عربستان سعودی یا جای دیگری می رفتم. به نظرم پول زیادی بود و حقیقت این است که تصمیم من برای طرف مقابل بود نه برای پول.

در جاهای دیگر، چقدر جالب بود که لیونل مسی از هزینه های کلان پیشنهادی عربستان سعودی برای انتخاب اینترمیامی به عنوان باشگاه بعدی/نهایی خود اجتناب کرد. این یک هفته دیوانه کننده در ورزش بوده است، از گلف گرفته تا نحوه “تجدید” لیگ عربستان، اگر این کلمه درست باشد. اما در پایان مسی می گوید:

در نهایت.

صدها و هزاران بازی بدون بردن جام. فصل به فصل. سال به سال. بدیهی است که اوج هایی وجود دارد، اما موفقیت چیز دیگری است. ممکن است از سقوط جلوگیری کند. ممکن است پایان جدول وسط باشد. ممکن است دو بار در یک فصل دربی محلی شما را برنده شوید، اما می دانید که هرگز قهرمان جام حذفی نخواهید شد و لیگ برتر ممکن است به دلیل دور از دسترس بودن، دیزنی لند در مریخ باشد.

چیزی که این موضوع را بسیار جذاب می کند این واقعیت است که او در سال 2022 به عنوان سفیر عربستان سعودی ثبت نام کرد. ترویج گردشگری و غیره برای یک چک حقوق بسیار سالم باید فکر کنید که وقتی او برای میامی به ریاض پشت می کند، این رابطه به پایان می رسد. جیمز بنگه قطعه خوبی دارد در مورد اینکه چگونه تصمیم مسی با PIF پایین آمد و مثل همیشه جدیدترین میگل دیلینی در مورد شستشوی ورزشی و انگیزه های این سرمایه گذاری های عظیم ارزش خواندن را دارد.

با این حال، همه چیز باید به پایان برسد، و داور سوت را به صدا درآورد، چکش ها پیروز شدند، و من صادقانه می گویم – در حالی که واضح است که من هیچ علاقه زیادی به آنها ندارم (1980 هنوز درد دارد!) – من راضی بودم. برای دیوید مویس از برخی جهات او نماینده اکثریت فوتبالی است که ما به عنوان طرفداران باشگاهی که به طور منظم موفقیت را تجربه کرده ایم، زیاد به آن فکر نمی کنیم.

صبح همگی بخیر.

بیایید صبح امروز را با فینال لیگ کنفرانس اروپا شروع کنیم. 1-1 را روشن کردم و کاملاً آماده بودم که بخوابم به جای تماشای وقت اضافی. اما سپس لوکاس پاکئتا یک پاس زیبا به جارود بوون زد، که از روی دروازه عبور کرد و نتیجه را 2-1 کرد و جام را برای وستهم به دست آورد.

مویس حرفه ای طولانی داشته است و همیشه مردی شایسته به نظر می رسد. من می‌توانم در حال حاضر 50 مدیر را فهرست کنم که به دلایل مختلف بزرگ و کوچک و گاهی اوقات بسیار کوچک، جلوتر از او در لیست من قرار می‌گیرند. او در اورتون کار خوبی انجام داد، دوران حضورش در منچستریونایتد کارساز نبود و بعد از اینکه توسط الکس فرگوسن انتخاب شد، بخش بدبینانه ای از من احساس می کند که او بهترین گزینه برای دنبال کردن مردی بود که شاید مرد بعدی را نمی خواست. تا موفقیت های خود را تکرار کند.

منظورم این است که 5 دقیقه زمان اضافه شده بود، اما وقتی به نهم رسیدیم، من کمی عصبی می شدم و هیچ پوستی در بازی ندارم. آن درباره چی بود؟ سعی کردم تصور کنم که اگر تقریباً دو برابر زمان اضافه شده روی تخته بازی کنیم، در فینال جام چه احساسی خواهم داشت، و به این نتیجه رسیدم که ذره ای آن را دوست ندارم.

حتی در این فصل کار او در وستهام در برخی مواقع در خطر به نظر می‌رسید. بنابراین بازی جوانمردانه برای او، و با توجه به چیزهایی که بعد از آن دیدم، و قبل از اینکه واقعاً به رختخواب بروم، به نظر می رسید که دارد از خودش لذت می برد. من فکر می کنم او از وستهم اخراج خواهد شد، اما این مطمئنا ضربه را کاهش می دهد.

که به نظر می رسد یک تأیید زنگ از PSG است، نه؟ کاملاً واضح است که او از دوران حضورش در آن باشگاه وحشتناک متنفر بود. من فکر می کنم این یک حرکت وحشتناک برای او بود، و او که قبلاً یک تصمیم را اساساً بر اساس پول گرفته است، تصمیم دیگری نخواهد گرفت. البته به این معنی نیست که او در ایالات متحده دستمزد چندان خوبی نخواهد گرفت، اما ملاحظات دیگری وجود دارد که مهمتر هستند.