پاور کامپیوتر چیست؟وظیفه پاورچیست؟ هوشمندنت پاور کامپیوتر چیست؟وظیفه پاورچیست؟

دو مدل پاور تسکو به نام های  TP 570W Computer Power Supply  و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند. گاهی این انرژی به طور مستقیم به دستگاه شما متصل می شود و گاه از انرژی که در باتری ذخیره شده است استفاده می کند. برخی از وسایل الکترونیکی مانند لب تاپ های امروزی می توانند از هر دو این روش ها استفاده کنند.

از طرفی دیگر، این برنامه می‌تواند اطلاعات مربوط به کارت گرافیک و هارد داخلی را نیز بررسی کند. در نهایت امر، شما می‌توانید با خرید نسخه‌ی پولی این برنامه، از تمامی قابلیت‌های نرم افزار به صورت قانونی بهره‌برداری کنید. وقتی خرابی منبع تغذیه کامپیوتر رخ دهد، در بهترین سناریو کامپیوتر شما اصلا روشن نمی‌شود و شما تنها کافی است در این وضعیت منبع تغذیه‌ی دیگری را جایگزین کنید. در بدترین سناریو، سیستم کامپیوتر روشن شده و اجزای سخت افزار به دلیل انتقال ناپایدار انرژی الکتریسیته دچار نقص می‌شود. بنابراین، اگر به خرابی پاور کامپیوتر شک کرده‌اید و سیستمتان روشن نمی‌شود، بهتر است به زور کامپیوترتان را روشن نکنید. همانطور که قلب خون کافی برای تامین انرژی مورد نیاز بافت های مختلف را به آنها می رساند ، منبع تغدیه نیز توان مورد نیاز برای قسمت های مختلف سیستم را تامین می کند.

  • بنابراین، پیشنهاد این است که ظرفیت را کمی بیشتر در نظر بگیرید ولی متوجه این مطلب هم باشید که ظرفیت کل از یک حد منطقی بیشتر نشود.
  • معمولا خیلی از افراد از کارایی پاور شناختی نداشته و تاثیر دقیق آن را در کارایی یک سیستم نمی دانند.
  • بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد.
  • پاور کامپیوتر در انواع مختلفی بسته به نوع کسب و کار طراحی و تولید می شود و شما می توانید متناسب با خواسته خود بهترین مدل را انتخاب کنید.
  • در پاور موردبررسی ما ولتاژ ریپل ۴۰ مینی ولتی قابل‌قبول است؛ اما عالی نیست.

در واقع آن چهار پین به صورت اضافه به ۲۰ پین قبلی ملحق می‌شوند تا یک کانکتور ۲۴ پین شکل بگیرد. باید بدانید که تمام مادربردهای جدید از کانکتور برق ۲۴ پین استفاده می‌کنند. پاورها برای انتقال برق از یک یا چند ریل 12V+ استفاده می کنند که در مشخصات آنها از طرف شرکت سازنده تعداد آنها اعلام می شود.

be quiet! Dark Power Pro 12 1500W – بهترین پاور کامپیوتر 1500 واتی

منبع تغذیه‌ی مجهز به چند ریل، احتمالا دو یا چند سیستم برای ارائه‌ی خروجی ۱۲ ولت دارد و تفاوت بزرگی در نحوه‌ی به‌کارگیری خروجی‌ها در آن‌ها دیده می‌شود. به طور کلی، کابل کشی منبع تغذیه کاری دلخواه است زیرا به اتصالات بیشتر بین صفحه مدار چاپی داخلی محصول و کانکتوری که در نهایت به یکی از قعطات متصل می‌شود، نیازی نیست. یک سر کابل به منبع تغذیه صفحه مدار چاپی لحیم می‌شود و سر دیگر به یک کانکتور استاندارد ختم می‌گردد ( و هیچ پارگی و قطعی نباید در وسط کار باشد). زمانیکه یک کانکشن اضافی بین منبع تغذیه و قطعات ایجاد می‌کنید (مانند چیزی که در منبع تغذیه ماژولار اتفاق می‌افتد)، در حال اضافه کردن مقاومت بیشتر و دلیل دیگری برای ایجاد نقص در خط هستید. قیمت پاور کامپیوتر با توجه به توان خروجی، کانکتورها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، تعیین می‌شود. در بخش محصولات زومیت می‌توانید وارد دسته‌ی پاور کامپیوتر شوید و از فیلترها، مشخصات پاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سه اصل مهم موفقیت استارت‌آپ‌های سخت‌افزارمحور

صرف‌نظر از قطعه‌ای که برای ایجاد ولتاژ خروجی DC استفاده می‌شود، هنوز برای رسیدن به مرحله‌ی نهایی خروج جریان از PSU چند مدار دیگر نیاز داریم. مراحل بعدی با این هدف انجام می‌شوند که خروجی منبع تغذیه را مدیریت کنند. درواقع در مراحل آخر راهکارهایی را پیاده‌سازی می‌کنیم تا درصورت افزایش تقاضای یک ولتاژ مورد نیاز (از بین چهار ولتاژ ارائه‌شده)، تأثیری بر ولتاژهای دیگر وارد نشود. منابع تغذیه‌ی گوناگون، روش‌های متفاوتی برای ساختن جریان مورد نیاز، ایزوله کردن مدار PWM و فعالیت‌های دیگر دارند.

Corsair SF750 – یکی از بهترین پاورهای کامپیوتر SFX