پت فریرموث در سن دیگو با راسل ویلسون تمرین می کند

در دو فصل گذشته، Steelers از Kenny Pickett به عنوان QB خود استفاده کردند. منتخب دور اول 2022، 12 بازی در سال‌های 2022 و 2023 انجام داد که هر دو سال 7-5 بود. در سال 2023، پیتسبورگ به مرحله پلی آف راه یافت اما در راند وایلد کارت به بیلز باخت. پیکت برای آن بازی نیمکت نشین شد و میسون رودولف برای فولاد شروع کرد.

اتاق QB پیتسبورگ در این فصل به شدت تغییر کرده است. سال گذشته آنها کنی پیکت، میچ تروبیسکی و میسون رودولف را به عنوان QBs خود در فهرست داشتند. هر سه برای فصل 2024 خانه متفاوتی پیدا کرده اند. Steelers راسل ویلسون و جاستین فیلدز را به عنوان دو QB برتر خود برای سال آینده اضافه کرده اند. انتظار می رود ویلسون شروع کننده باشد و اخیراً با Steelers TE Pat Freiermuth تمرین کرده است. آنها در تلاش هستند تا در خارج از فصل یک رابطه ایجاد کنند تا انتقال آنها به فصل 2024 راحت باشد.

آیا راسل ویلسون می‌تواند دوران حرفه‌ای خود را با تیم پیتسبورگ استیلرز بازگرداند؟

راسل ویلسون در سه فصل اخیر خود به عنوان یک شروع کننده در NFL، رکوردی برنده نداشته است. کمپین او در سال 2020 که در آن با سی هاوکس 12-4 پیش رفت آخرین فصل برنده او بود. این بازیکن 35 ساله سال های 2022 و 2023 را پس از معامله دنور با ویلسون در برانکوها گذراند. راسل ویلسون با حضور شان پیتون به عنوان سرمربی برانکو، هرگز شوت نمی‌کند. دنور مجبور شد 9 بار Pro Bowl QB را در خارج از فصل منتشر کند و برای انجام این کار ضربه‌های زیادی را متحمل شده است. آنها همچنان در دو فصل آینده 85 میلیون دلار به او بدهکار هستند.

به همین دلیل خرید راسل ویلسون از پیتزبورگ برای این تیم بی‌معنا بود. ویلسون در سال 2024 قراردادی یک ساله به مبلغ 1.2 میلیون دلار با استیلرز امضا کرده است. قهرمان سوپربول QB دوباره به دنبال ثبات در حرفه خود است. جایی بهتر از تیم پیتسبورگ استیلرز با سرمربیگری مایک تاملین نیست. در 17 فصل حضور در فولاد، تاملین هرگز رکورد باختی نداشته است. آیا راسل ویلسون می‌تواند در سال 2024 به حفظ این رشته کمک کند؟

اخیراً، Steelers TE Pat Freiermuth در یک پادکست در مورد اینکه چگونه در سن دیگو مشغول به کار با QB جدید خود بوده است صحبت کرد. گیرنده های دیگری مانند Calviin Austin III و Van Jefferson نیز در کالیفونیا به آنها ملحق شده اند. راسل ویلسون در مورد تحقق آن با فولادها جدی است و در حال انجام کار است. ایجاد یک رابطه در خارج از فصل با هم تیمی های جدید برای موفقیت آنها در پاییز آینده حیاتی است. رکورد پیتسبورگ در فصل آینده با راسل ویلسون به عنوان شروع کننده آنها چقدر خواهد بود؟



https://sportslens.com/news/steelers-te-pat-freiermuth-is-trying-to-build-a-rapport-this-offseason-with-qb-russell-wilson/ منبع: